וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו: "כריסטיאנו רונאלדו כשיר ב-100 אחוז"

מאמן נבחרת פורטוגל הכחיש את הדיווחים שהכוכב שלו גמר את המונדיאל: "הוא לא נטש את האימון, אלא סיים אותו עם יתר השחקנים. הוא יהיה כשיר למשחק מול ארצות הברית"

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. AP
אל דאגה. רונאלדו/AP

אם התבוסה הכואבת לגרמניה לא הספיקה, אוהדי נבחרת פורטוגל קיבלו אמש חדשות איומות נוספות כשהתבשרו שכריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא ישוב לשחק עוד במונדיאל 2014. על פי דיווחים, הכוכב הגדול נטש אמש את האימון בשל כאבים בברכו, כשרופא הנבחרת אפילו טען: "אם ישחק שוב במונדיאל הזה, הפציעה עלולה להחמיר ולסכן לו את הקריירה".

אלא שהבוקר (חמישי) נשמעים כבר קולות אחרים לגמרי. המאמן פאולו בנטו טוען כי הדיווחים אינם נכונים - לא רק שרונאלדו לא נטש את האימון לפני סיומו, הוא יהיה כשיר לגמרי למשחק הגורלי מול נבחרת ארצות הברית. "הוא לא עזב את האימון, אלא סיים אותו כמו יתר השחקנים", הבהיר בנטו. "כריסטיאנו כשיר במאה אחוז. בכל משחק שהוא פותח, זה כי הוא כשיר. הוא אוהב כדורגל".

על המפגש עם האמריקאים בעוד שלושה ימים, מפגש שככל הנראה יקבע את המשך דרכה של פורטוגל, אמר המאמן: "הגרסה הטובה ביותר שלנו יכולה לנצח את ארצות הברית. אנחנו מכבדים אותם, זו נבחרת טובה שהתבגרה הרבה בשנים האחרונות, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. נצטרך להיות בכושר הטוב ביותר כדי לנצח, ואנחנו מאמינים שניתן לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully