וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: האוהד שחיכה לכריסטיאנו רונאלדו במיטה

נער ברזילאי הצליח להערים על האבטחה, נכנס לחדרו של הכוכב, שכב לו במיטה והצליח לצלם אותו לפני שהפורטוגלי אפשר לו לברוח. וגם: מראדונה תומך בסוארס עם חולצה מיוחדת, התביעה של ניימאר נגד פלייבוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה של יאגו ליאל. רונאלדו, חייך, אכלת אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* אורח מפתיע ציפה לכריסטיאנו רונאלדו בחדר המלון שבו שוהה נבחרת פורטוגל: נער ברזילאי בן 15 בשם יאגו ליאל הצליח לעבור את מחסומי האבטחה וחדר לחדרו ואף שכב במיטתו. על פי הדיווחים ב"גלובו", האוהד הצליח לחדור דרך המרפסת לבניין בברזיליה. מי שתפס אותו בשעת מעשה הוא רונאלדו עצמו, אבל במקום לדווח על כך למשטרה, הכוכב החליט לאפשר לברזילאי הצעיר לצלם אותו בזמן הבריחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ורדנה והשער של פלייבוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* ניימאר עסוק כנראה בהכנות למשחק של ברזיל מול צ'ילה בשמינית הגמר מחר, אבל בינתיים הוא זכה בתביעה נגד "פלייבוי ברזיל". בגליון יוני של המגזין התפרסמה תמונה של דוגמנית בשם פטריסיה ג'ורדנה, כשהיא לא עוטה על עצמה יותר מדי, כמיטב המסורת של פלייבוי. לצד התמונה נכתב: "הברונטית שהקסימה את ניימאר", מה שלא עבר בשקט מבחינת הכוכב הזועם. המגזין ישלם לניימאר 4,500 דולר על כל יום שעבר מאז יצא לאור ועד היום, כך קבע בית המשפט בסאו פאולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דייגו והחולצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* התומך החדש בלואיס סוארס: דייגו ארמנדו מראדונה. דייגיטו, שעמד לצד החלוץ הסורר גם לאחר התקרית הגזענית עם פטריס אברה לפני שלוש שנים, הגיע לאולפן הטלוויזיה של ערוץ "טלה-סור" כשהוא חמוש בחולצה עליה נכתב: "לואיסיטו, כולנו אתך". היחסים בין מראדונה לפיפ"א, איך נאמר, לא טובים במיוחד.

וינסנט אניימה שוער נבחרת ניגריה. GettyImages
לא שקט אצלם. אניימה/GettyImages

* וכמובן, בלגן בנבחרות האפריקאיות. אחרי שלל הסיפורים שהגיעו מגאנה, גם במחנה הניגרי לא שקט לקראת משחק שמינית הגמר מול צרפת. שחקני הנשרים החרימו את אימון הנבחרת אמש ובמקומו התיישבו לפגישה ביניהם, כדי לגייס עצה אחידה ולנסות להתמודד עם הבעיה החדשה שצצה: השחקנים לא קיבלו את המענקים שהובטחו להם על העלייה לשמינית הגמר.

טים הווארד שוער נבחרת ארצות הברית מול תומאס מולר נבחרת גרמניה. רויטרס
כשארצות הברית משחקת, אתרי הפורנו ההומוסקסואלי חוגגים/רויטרס

* באתר TMZ האמריקאי אספו נתונים מאתרי הפורנו השונים בארצות הברית והראו נפילה של לא פחות מ-33 אחוזים בהכנסות האתרים בזמן ולאחר משחק ההפסד של האמריקאים לגרמניה אמש. מצד שני, אתר אחד, של פורנו הומוסקסואלי, דווקא דיווח על זינוק של 23 אחוזים באותם רגעים ממש...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully