וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצעים ונשיקות: הקליפים הגדולים של היום במונדיאל

מדור הקליפים היומי לוקח אתכם אל תוך המהומות המפחידות של יום הפתיחה, דרך מכשף מקסיקני, אוהד קרואטי שמגלה קצת יותר מדי חיבה לעיתונאית מקומית, ועד הטיקי-טאקה המרהיב של ספרד

למרבה הצער, אין ברירה אלא לפתוח ברגע הקשה של אירועי אתמול: שעות לפני שריקת הפתיחה, עימותים אלימים בין מפגינים ובין השוטרים המקומיים אילצו, לא בפעם הראשונה, שימוש בגז מדמיע. כך זה נראה (ונשמע):

ממשיכים עם האלימות ברחובות. הקטע הראשון הגיע מסאו פאולו, אבל גם בריו לא שקט.

קטע אחרון בסדרה: מפגין חוטף גז מדמיע ישר לפרצוף.

אחת המשימות הגדולות של ניימאר וחבריו תהיה להתנתק מההמולה שמחוץ למגרש, ולהתרכז בכר הדשא. ועל כר הדשא, כך לפי השמאנים הפרואנים, הכל יילך כמו שצריך. אם שואלים אותם, הסלסאו יזכו בתואר, אחרי ניצחון על ארגנטינה בגמר.

ואם במאגיה עסקינן, המכשף המקסיקני הזה הטיל אמש כישוף שימנע מנבחרת קמרון להכניע את החבורה המרתקת ממרכז אמריקה. האם זה יצליח? נדע בהמשך הלילה.

אמש שליחנו לברזיל ענבל מנור בילה עם האוהדים ההולנדים, ונתקל גם בבחור ססגוני למדי שנסע כל הדרך מסן פרנסיסקו לברזיל בשברלוט מודל 1955. זה לקח לו חמישה חודשים, והנה סיפורו: (החל מ-1:16)

לתמונות הללו התרגלנו מאליפויות גדולות קודמות: כתבות מקומיות מקבלות הרבה, הרבה אהבה מאוהדים. במקרה הזה, אוהד קרואטי מנשק כתבת ברזילאית.

גם האסטרונאוטים בתחנת החלל הבינלאומית מוכנים לטירוף. שני החבר'ה הללו הם אמריקאי וגרמני, ויהיה מעניין לראות האם נשמע מהם שוב לפני ששתי הנבחרות הללו ייפגשו בשבוע הבא.

בואו נחזור רגע למשחק הפתיחה: הנה מה שקרה בפורמט מצויר, סאטירי ומשעשע למדי.

ויסנטה דל בוסקה כבר בן 63. כדורגל מקצועני הוא לא שיחק מאז 1973, אבל להקפיץ על הראש? זה כנראה שאף פעם לא שוכחים

ונסיים בקליפ שיצא לפני כמה ימים, אבל מי שלא ראה, עכשיו, כמה שעות לפני המשחק של ספרד מול הולנד, זה בהחלט הזמן: אלופת העולם מראה מה זה טיקי-טאקה באימון. תענוג צרוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully