וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשוונגר עשה ואן פרסי: הקליפים הגדולים של היום במונדיאל

המונדיאל הזה מוציא את הטוב ביותר מכולם: דרך מאמן ארסנל שהשתעשע על החוף, ברק אובמה, ואלפי אוהדים משוגעים באלג'יריה. מדור הקליפים חוגג איתם, ומביא, למרבה הצער, גם קצת אלימות

נתחיל את יום שישי עם הנבחרת איתה סיימנו את מדור הקליפים הקודם - ארצות הברית. הנה ברק אובמה מברך את שחקניו על ההעפלה לשמינית הגמר:

בארצות הברית כמו בארצות הברית (או, אם תרצו, ברשת פוקס כמו ברשת פוקס), יש מי שחושבים שכל המונדיאל הזה הוא בסך הכל עוד שיטה של אובמה להסיט את תשומת הלב הציבורית מנושאים חושבים יותר. נו, שיהיה:

הקומיקאי הבריטי ג'ים דיילי התלהב כנראה מהספריי המיוחד בו משתמשים השופטים במונדיאל כדי לסמן את מיקום הכדור והחומה בבעיטות החופשיות. הוא החליט להוציא שיר על המכשיר החדשני, כולל אזכור למסי ועצה חברותית לוויין רוני. מצחיק מאוד

הפרס על החגיגות הגדולות ביותר של שלב הבתים הולך, כנראה, לאלג'יריה: תראו כיצד הגיבו בעיר הבירה, אלג'יר, לשריקת הסיום שהעלתה את שועלי המדבר ל-16 האחרונות:

עד כה לא נתקלנו במקרי אלימות רבים בין מחנות אוהדים במונדיאל הזה. ובכן, כך נראתה התגוששות בין מספר אוהדים ברזילאים למספר אוהדים ארגנטינאים, על רקע סכסוך בנושא כרטיסים:

בשבועות האחרונים קיבלה פיפ"א לא מעט תלונות על אוהדים שיושבים במקומות המיועדים לנכים, אף שאינם באמת נכים. מה תגידו על הבחור הזה - הונאה, או שמא מדובר בנס רפואי בזכות המונדיאל?

ביום רביעי חגג מיגל לאיון ממקסיקו את יום הולדתו ה-26. חבריו לנבחרת דאגו לברך אותו עם הרבה חום ואהבה. בערך:

ארסן ונגר עושה חיים בברזיל. מאמן ארסנל משמש כפרשן, אך ברגעי החופש שלו הוא לא חושש להתרועע עם המקומיים, ואפילו לשחק קצת פוצ'יוולי בחוף. אתמול הוא אפילו שחזר את הנגיחה ההיא של רובין ואן פרסי:

ונסיים עם האנימטורים הנהדרים של 442oons, שליוו אותנו לכל אורך שלב הבתים. למי שפספס מתישהו, קבלו את כל הסרטונים של השבועיים האחרונים מחוברים יחדיו: 16 דקות של הנאה צרופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully