וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו מוטיבציה רבה דווקא מול השכנה השנואה ארה"ב"

16.6.2002 / 22:23

כך התבטא היום מגן נבחרת מכסיקו, ראפאל מרקיז שמתכונן כמו למלחמה. עוד אמר מרקיז: זה יהיה משחק פיזי וקשוח אבל אם נכניס לנו לראש שאנחנו יכולים לעשות את זה - הכל אפשרי, עד הגמר

עבור מכסיקו, המשחק מול ארה"ב מחר בשלב שמינית הגמר הוא הרבה יותר מכדורגל. בין שתי המדינות השכנות שוררת שנאה ואיבה רבה זה שנים רבות, כולל מלחמה בת 3 שנים במאה ה-19 בסיומה כבשה ארה"ב ממכסיקו שטחים רבים.

"יש לנו מוטיבציה רבה דווקא מול השכנה השנואה", כך התבטא היום מגן הנבחרת המכסיקנית - ראפאל מרקיז. "אנחנו מגיעים אל המשחק הזה עם הרבה מאד נחישות וידיעה שזה המשחק החשוב ביותר שלנו בעשר השנים האחרונות. היו לנו שלושה משחקים יוצאים מן הכלל בבית המוקדם אבל זה לא יהיה שווה כלום אם לא נעשה את העבודה מול האמריקאים".

עוד הוסיף מרקיז: "זה יהיה משחק קשוח ופיזי כבר מתחילתו. אנכנו צריכים להכניס לעצמינו לראש שאפשר לעשות את זה ואם באמת נחשוב כך - הכל אפשרי. אין שום סיבה שלא נלך עד הסוף. המאמן חאבייר אגווירה מחדיר בנו מוטיבציה וזה מבחינתינו המפתח לצחון".

לגבי מזג האויר החם הצפוי במשחק מחר אמר מרקיז: "לא נראה לי שתהיה לנו בעיה של מזג אויר. אנחנו רגילים לשחק במזג אויר כזה וזה יפעל רק לטובתינו. לאמריקאים, בעיקר אלו המשחקים באירופה, יהיה קשה יותר להסתגל".

למנצחת מחר ממתין מפגש מול גרמניה בשלב רבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully