וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "מדברים על בניון כעל עוד שחקן, מאיפה זה מגיע?"

9.9.2012 / 10:47

מאמן מכבי נתניה לא אהב לקרוא את התגובה של שכטר על הקפטן ("שחקן חשוב"). מורי, אלברמן ומליקסון יירדו לספסל נגד רוסיה

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

"מישהו פה בטוח התבלבל או שיוסי בניון ואיתי שכטר החליפו תפקידים? מתוך אחד אתרי האינטרנט על מעמדו של בניון אמר שכטר: 'אני מאוד מעריך את בניון, הוא אחד השחקנים החשובים שלנו ואני בטוח שתרומתו תהיה משמעותית לאורך הקמפיין. אלי (גוטמן) יודע מה טוב לנבחרת'". כך כתב מאמן מכבי נתניה ועוזר מאמן הנבחרת בעידן לואיס פרננדז, טל בנין, בדף הפייסבוק שלו, בנוגע לתגובה של שכטר על קפטן הנבחרת לאחר המשחק מול אזרבייג'אן. באחת התגובות לאחר מכן בנין הוסיף: "לא מדובר במאמן או בהרכב אלא בדור שלא ידע את יוסף". גורמים בנבחרת דיווחו כי כבר אתמול עודכנו בדברים שכתב בנין. אחד מהם טען אמש: "אין זה מתפקידו של שכטר לחוות דעה על בניון, במיוחד לא עליו". כך או כך, בנבחרת בחרו שלא להעיר לחלוץ על הדברים.

בנין עצמו לא הכחיש שכתב את הדברים. הבוקר הוא אמר לוואלה! ספורט: "אני בטוח שלאיתי שכטר הייתה כוונה טובה, אבל הדברים שאמר צרמו לי. לא הייתה לי כוונה לבקר את ההרכב שבחר גוטמן, אלא פשוט להבהיר שאם את הדברים הללו היה אומר בניון, בן חיים או אוואט, זה היה נראה לי מציאותי. אני חושב שבכל זאת מדובר ביוסי, שחקן חשוב מאוד שתרם המון לנבחרת מבחינת משחקים ושערים ויש לו חשיבות גדולה לאורך שנים. אחרי שהוא סחב את הנבחרת על הכישרון שלו לתרם רבות בקשרים שלו להכרת השחקן הישראלי באירופה, מדברים עליו כעל עוד שחקן, השאלה היא מאיפה זה מגיע. אני חושב שמישהו פה התבלבל, לפני שבאים בטענות לתקשורת שיסתכלו איך שחקנים מגיבים בתקשורת".

כזכור, בניון הפך לשיחה העיקרית במחנה הנבחרת לאחר שהיה החילוף האחרון של גוטמן. "יוסי מתנהג כמו מקצוען, אבל גם למקצוען יש גבולות", אמר שחקן בנבחרת. "קשה מאוד להיות השחקן הכי בכיר בנבחרת ולשבת על הספסל. כמעט כל שחקן אחר שאני מכיר בנבחרת היה מגיב אחרת להחלטה כזאת. יוסי נשרף מבפנים ושותק".

שחקני נבחרת ישראל יוסי בניון, איתי שכטר. דרור פיקלני
טל בנין: "אני בטוח שלאיתי שכטר הייתה כוונה טובה, אבל הדברים שאמר צרמו לי". בניון ושכטר/דרור פיקלני

בניון ובן חיים יפתחו מול רוסיה, גם אלמוג כהן ועזרא?

גילי ורמוט וחן עזרא יתחרו על חולצת ההרכב כשבניון צפוי לפתוח במקום שכטר, שלא שיחק מאז המשחק מול הונגריה. הבלם טל בן חיים שחוזר מהרחקה יפתח בהרכב, כנראה על חשבון דן מורי. גל אלברמן עשוי גם הוא לשלם מחיר, כשאלמוג כהן עשוי לפתוח במקומו. נבחרת ינסו להכשיר גם את ליאור רפאלוב. המאמן מתלבט בין תומר חמד לעומר דמארי, כשחלוץ מאיורקה מקבל עדיפות.

הנבחרת נחתה הלילה בישראל והיום תחל בהכנות לקראת המשחק מול רוסיה ביום שלישי. הנבחרת תשתכן במלון דן אכדיה והערב היא תקיים אימון ברמת גן. מחר יתקיים האימון המסכם לקראת המשחק, שניצחון בו ייתן דחיפה גדולה לקראת צמד המשחקים מול לוקסמבורג בחודש הבא.

היום (14:15) יערכו שני קשרי הנבחרת, מאור מליקסון וביברס נאתכו, צ'ט בשידור חי (Hangout) עם אוהדי הנבחרת. האוהדים יוכלו לשוחח עם השניים באמצעות מצלמות. השידור יועבר בעמוד ה-+Google של הנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully