וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון: "משוכנע שנגיע לריו 2014"

מאמן האנגלים שבע רצון מהתיקו מול אוקראינה: "ראיתי הרבה דברים טובים". סרחיו ראמוס: "תנאי המגרש בטביליסי פגעו בנו"

נבחרת אנגליה פתחה בצורה מצויינת את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014, עם 0:5 קליל בחוץ על מולדובה, אולם אמש (שלישי) הנבחרת של רוי הודג'סון נתקלה בקשיים מול נבחרת אוקראינה וחילצה בקושי תיקו 1:1 בזכות פנדל מוצלח של פרנק למפארד, שלוש דקות לסיום ההתמודדות אחרי שיבגני קונופליאנקה כבש שער מפתיע בדקה ה-38.

למרות אובדן שתי הנקודות היקרות, למפארד שיבח את חבריו לנבחרת על האופי שגילו במשחק: "המשחק מול האוקראינים לא היה קל ובהתחשב בעובדה שעשר דקות לסיום המשחק היינו בפיגור 1:0, זו תוצאה טובה עבורנו". הקשר התייחס גם לשער של ג'רמיין דפו שנפסל: "בתחילת המשחק ברור שרצינו לנצח, אבל בהתחשב בעובדה ששער של דפו נפסל וגם שבעיטות שלנו פגעו בקורות, אפשר להגיד שאנחנו מרוצים מהמשחק שלנו".

רוי הודג'סון, המנג'ר האנגלי, בוודאי לא יכול להיות מרוצה מהעובדה כי כוכב הנבחרת סטיבן ג'רארד הורחק לקראת סיום המשחק מול אוקראינה והוא יחמיץ את המשחק הבא של הנבחרת. לגבי המשחק אמש מול אוקראינה, הודג'סון נשמע שבע רצון למרות איבוד הנקודות: "הייתי מאוד מרוצה מהרבה אספקטים במשחק שלנו. אני עוזב את וומבלי בהרגשה טובה ומשוכנע שהשחקנים שלנו ייקחו אותנו לריו 2014".

המנג'ר האנגלי נאלץ להסתדר במשחק מול אוקראינה ללא מספר שחקני מפתח כמו ווין רוני, אשלי קול, אשלי יאנג וג'ון טרי. במקומם, זימן המנג'ר מספר שחקנים צעירים כמו ראהים וג'ק ליברמור.

אנגליה תתמודד במשחק הבא שלה בקמפיין מול סן מרינו ב-12 באוקטובר וארבעה ימים לאחר מכן היא תמריא לוורשה ותתמודד במשחק חוץ לא פשוט מול נבחרת פולין.

"תנאי המגרש בגאורגיה פגעו בנו"

לצד המשחקים בבית ו' של נבחרת ישראל, התקיימו אתמול (שלישי) עוד מספר רב של משחקים במוקדמות המונדיאל. מי שרשמה הופעת בכורה במוקדמות הייתה ספרד, שהתארחה בטביליסי מול גאורגיה. אלופת העולם ואירופה המדוברת לא הרשימה יתר על המידה, כשרק שער מאוחר של רוברטו סולדאדו בדקה ה-86 העניק לה ניצחון עם 0:1 קטן. לאחר המשחק, שחקניו של ויסנטה דל בוסקה ביקרו את סגנון המשחק של הנבחרת הגאורגית, שלטענתם היה הגנתי בצורה חריגה, ואף באו בטענות לתנאי המגרש בטביליסי.

"לא ידענו כיצד גאורגיה תשחק. הגישה ההגנתית שלהם מאוד הקשתה עלינו לפתח את המשחק הרגיל שלנו. גם תנאי המגרש לא בדיוק עזרו לנו לשחק בסגנון שלנו. למען האמת, בכלל לא הייתי מופתע מהטקטיקה של גאורגיה. ככה זה כשהקבוצה היריבה מכבדת אותך במיוחד".

מי שפתח בהרכב באופן מעט מפתיע היה חלוץ ולנסיה, רוברטו סולדאדו. החלוץ, שכמעט ולא קיבל קרדיט מדל בוסקה לאורך הקדנציה שלו בנברחת, הועדף על פני פרננדו טורס ודויד ויה וענה עם שער הניצחון, אולם גם הוא התייחס בסיום בעיקר ליריבה: "זה היה ניצחון קשה מאוד מול קבוצה שנתנה לנו להחזיק בכדור ושלחה את כל השחקנים שלה להגן ברחבה. היה מאכזב לראות כיצד איזור הרחבה שלהם היה מוקף בשחקנים בכל זמן נתון, ולא היה מקום לזוז שם", אמר סולדאדו.

משחק מסקרן נוסף התרחש בוינה, שם אוסטריה אירחה את גרמניה למשחק טעון היסטורית ופוליטית. הנבחרת של יואכים לב אמנם ניצחה 1:2, משערים של מרקו רויס ומסוט אוזיל, אך למאמן היו לא מעט השגות לגבי שחקניו לאחר המשחק: "עשינו הרבה טעויות. כל המצבים שאוסטריה הגיעה אליהם הייתה באחריות המלאה ובאשמתה של ההגנה שלנו. נתנו להם לחזור למשחק לקראת הסיום".

המגן פיליפ לאהם הוסיף: "השגנו שש נקודות בשני משחקים, וזו התחלה טובה, אבל אי אפשר לומר שאנחנו מרוצים לאחר המשחק הזה. היריב לחץ אותנו ולא הצלחנו להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully