וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו לא מתנהג כמו קפטן, הגישה שלו אגוצנטרית"

שחקן העבר, אנטוניו סימואש, בהתקפה חריפה על השחקן שיחגוג 100 הופעות בינ"ל: "הוא חייב להתבגר ולהיות יותר צנוע"

בפורטוגל יציינו הערב (שלישי, 21:45, ערוץ 5+) את ההופעה ה-100 של כריסטיאנו רונאלדו במדי הנבחרת, כשהוא יעלה לכר הדשא בפורטו למשחק נגד צפון אירלנד במוקדמות הגביע העולמי 2014.

הקשר-חלוץ בן ה-27 ו-248 ימים, יהפוך לשחקן השלישי הכי צעיר בהיסטוריה של הכדורגל האירופאי שמגיע ל-100 הופעות בינלאומיות, אבל מסתבר שבפורטוגל לא כולם שותפים לחגיגה. למשל שחקן העבר אנטוניו סימואש, שזכה עם בנפיקה באליפות אירופה וב-10 אליפויות מקומיות, ולבש את מדי נבחרת פורטוגל 46 פעמים בשנים 1962-1973.

סימואש שיגר התקפה חריפה על הכוכב הגדול ואמר: "מבחינת מספרים, רונאלדו עבר את אוזביו ולואיס פיגו, אבל כדי להיזכר לאורך ההיסטוריה, הוא צריך לשנות אלמנטים באישיות שלו. הוא עדיין צריך להגיע לרמה מסוימת של בגרות וצניעות. כשמדברים על אנשים גדולים, אלו תכונות נדרשות. כדי שיעריצו אותו גם בעוד שנים ארוכות, הוא יצטרך אותן".

קשר העבר בן ה-68 הוסיף: "אני לא מסכים עם ההתנהגות של רונאלדו. לדוגמה, זה שהוא לא חוגג כששחקנים אחרים בנבחרת כובשים. הגישה שלו היא אגוצנטרית. קפטן טוב הוא מנהיג גם בשעת ניצחון וגם בשעת הפסד. גם לא יכול להיות ששחקן כדורגל לא יהיה מוכן לקבל ביקורת. יחד עם זאת חשוב לי להבהיר שאני לא מבקר את היכולת של רונאלדו, אלא רק את ההתנהגות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully