וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו הארט: "הכל באשמתי, וזה עלה לנו בשלוש נקודות"

שוער אנגליה לקח קשה את הטעות שלו, שגרמה לפולין לאזן ל-1:1. הודג'סון: "זו לא הייתה אחת ההופעות הטובות שלנו"

אנגליה החמיצה הערב (רביעי) הזדמנות לשפר עמדות בבית ח' של מוקדמות המונדיאל. נבחרת שלושת האריות הובילה כבר 0:1 בוורשה, אך ספגה שער מאוחר מראשו של קמיל גליק בדקה ה-70 וסיימה ב-1:1 מאכזב, כשפולין אפילו נראתה עדיפה בהרבה על פני יריבתה. ווין רוני העלה את אנגליה ליתרון בשער עם הכתף. אם זה מנחם מישהו בממלכה, אז לפחות אנגליה האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד מול פולין ל-15.

ג'ו הארט שוער נבחרת אנגליה (למטה) מול רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. Czarek Sokolowski, AP
לוקח אחריות. הארט מול לבנדובסקי/AP, Czarek Sokolowski

"זו אשמתי וזה עלה לנו בהפסד שלוש נקודות", אמר שוער אנגליה ג'ו הארט שהיה אשם בשער שספגה נבחרתו. קפטן אנגליה סטיבן ג'רארד: "זו נקודה חשובה, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר מזה. אני מאמין שהנקודה הזו תהיה טובה לנו ביום מן הימים כי אני לא חושב שיש איזו נבחרת שתנצח פה".

כזכור, המשחק נדחה ביממה בשל מזג האוויר והגשם שהציף את המגרש בוורשה, הארט התרשם מאוהדי אנגליה שנשארו בפולין יממה נוספת ואמר: "האוהדים היו מדהימים ונשארו יממה נוספת. האוהדים שלהם היו נהדרים גם כן. הצלחנו להוציא מזה משהו טוב בסופו של דבר".

מנג'ר אנגליה רוי הודג'סון אמר אחרי המשחק: "זו לא הייתה אחת ההופעות הטובות שלנו, אבל הדבר הטוב הוא שהשגנו את התוצאה מהמשחק הזה והראינו אופי חיובי. זה נותן לי תחושה טובה לקראת העתיד, בעיקר העובדה שלא הפסדנו כבר ב-11 משחקים ברציפות ושגם כשדברים לא הולכים לנו, אנחנו מצליחים לצאת עם משהו מהמשחק וזה מה שקרה היום.

"אני לא חושב שזו הייתה אחת ההופעות הטובות שלנו, אם להיות כן. השחקנים מאוכזבים, אבל אני חושב שיש הרבה גורמים שצריך להתחשב בהם. היה משחק קשה, הכדור לא זז כל כך טוב. היה משטח שהתאים יותר לכדורים ארוכים מאשר למשחק מסירות. וגם 36 השעות או יותר מכך שבילינו במלון לא עזרו לנו. אחרי שאמרתי את זה, אני מרוצה מהנקודה מפני שאני לא חושב ששיחקנו מספיק טוב היום כדי להשיג שלוש נקודות. כשהבית יוכרע באוקטובר הבא, אני חושב שנסתכל אחורה ונראה שהנקודה הזו הייתה משמעותית".

מי שנשמע מאוכזב היה קפטן פולין קובה בלאשצ'יקובסקי, שהחמיץ את המשחק בשל פציעה, ואמר: "אני מרגיש מאוכזב. הייתה לנו הזדמנות לנצח, אבל ברכות לנבחרת בכל מקרה על התצוגה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully