וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון: "ככל שאתה מתרחק, קשה לעקוב אחריך"

מאמן אנגליה הזהיר את כובש שער הניצחון מול ברזיל, פרנק למפארד, ממעבר ל-MLS. סקולארי: "לא מאוכזב ולא עצוב"

זה אמנם משחק ידידות, אבל באנגליה נהנו במיוחד לנצח אתמול (רביעי) את מארחת המונדיאל הבא, ברזיל. רונאלדיניו החמיץ פנדל בהופעה המתוקשרת, ווין רוני פתח את הערב עבור נבחרת שלושת האריות, פרד איזן זמנית ותשומת הלב הלכה לכובש שער הניצחון, פרנק למפארד.

פרנק למפארד שחקן אנגליה וצ'לסי. Clive Brunskill, GettyImages
"אני מעדיף לראות אותו באנגליה, ואם לא, במועדון אירופי אחר, שיעשה את המשימה שלי קלה יותר". רוי הודג'סון על פרנק למפארד/GettyImages, Clive Brunskill

קשר צ'לסי הרשית בדקה ה-60 בהופעה ה-94 שלו במדים הלאומיים, והמאמן האנגלי הזהיר את לאמפס ממעבר עתידי ל-MLS, אם ברצונו להגיע ל-100 הופעות. "אני חושב שהוא יכול להגיע ל-100 הופעות ואני מקווה שנשמור על פרנק באנגליה", אמר הודג'סון. "זה לא אני שצריך להחליט את עתידו בצ'לסי, זה הוא והמועדון צריכים להחליט. אני יודע שיהיו לו המון הצעות אם צ'לסי תיפרד ממנו. אני מעדיף לראות אותו באנגליה, ואם לא, במועדון אירופי אחר, שיעשה את המשימה שלי קלה יותר. אם הוא יעשה משהו שדייויד בקהאם עשה, זה יסבך את הדברים. ככל שאתה מתרחק, יותר קשה לתקשורת ולמאמן אנגליה לעקוב אחריך".

על הניצחון אמר הודג'סון: "אני מרוצה מהדרך שבה עשינו את זה. לא גנבנו שום דבר. חוץ מכמה דקות בפתיחת המחצית השנייה, התמודדנו עם כל הבעיות שברזיל ניסתה לעשות לנו. אני מקווה שהניצחון ייתן לשחקנים אמונה".

"אנחנו חייבים להגיע למונדיאל", אמר למפארד, "ואם נמשיך בגישה הזו ובקצב הזה, נהיה בסדר. אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו ביטחון בהמשך הדרך".

רונאלדיניו  שחקן נבחרת ברזיל מחמיץ פנדל מול ג'ו הארט אנגליה. GettyImages
רונאלדיניו מחמיץ פנדל מול אנגליה. ימשיך להיות בתוכנית/GettyImages

סקולארי: "אני רגיל להפסיד את המשחק הראשון"

בצד הברזילאי, רשמו את ההפסד הראשון לאנגליה מזה 23 שנים. לא בטוח שהמאמן לואיז פיליפה סקולארי דואג, בהתחשב בקדנציה הראשונה שלו בנבחרת, אז הפסיד את המשחק הראשון ב-2001, ושנה לאחר מכן הניף את גביע העולם. "אני רגיל להפסיד את המשחק הראשון", אמר הברזילאי, "אבל לאחר מכן אני רגיל לנצח. אני לא מאוכזב ולא עצוב. כל זמן שנמשיך לשחק מול יריבות כמו אנגליה, צרפת ואיטליה, נמשיך להשתפר".

למרות 45 דקות פושרות והחמצת פנדל, מהמחנה הברזילאי התברר שרונאלדיניו עדיין יהיה בתוכניות של הסלסאו.

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים. GettyImages
"עשינו הרבה דברים בסדר". גרמניה חוגגת מול צרפת/GettyImages

לב: "אנחנו חייבים להשתפר במשחק ההגנה שלנו"

גרמניה קטפה ניצחון ראשון על אדמת צרפת מאז 1935 (מזרח גרמניה ניצחה שם ב-1987). "הראנו נחישות כשחזרנו מפיגור", המאמן יואכים לב היה מרוצה בסיום. "עשינו הרבה דברים בסדר, אותם דברים שלא עשינו בסדר נגד הולנד בנובמבר, ואני בטוח שמשחקים כאלו מראים כמה מפגשי הידידות הם חשובים. הערב שתי הקבוצות שיחקו כדי לנצח. אנחנו חייבים להשתפר במשחק ההגנה שלנו, להיות יותר חזקים".

מאמן הולנד לואיס ואן חאל עם מאמן איטליה צ'זארה פראנדלי. GettyImages
"וראטי הוא אישיות אדירה ויש לו טכניקה מצוינת, גם אם הוא פזיז לפעמים". צ'זארה פראנדלי עם לואיס ואן חאל/GettyImages

פראנדלי: "שעראווי ובאלוטלי חייבים לעבוד קשה"

מרקו וראטי עשה 1:1 בתוספת הזמן, והוציא את איטליה עם תיקו ממשחק הידידות מול הולנד. "כבשתי את השער הראשון שלי במדי האזורי", התלהב וראטי בסיום. "אני לא חושב על להרוויח מקום בהרכב, וכל מה שאני רוצה זה לעשות את הכי טוב שאני יכול. לשחק עם אנדראה פירלו זה חלום".

המאמן צ'זארה פראנדלי סיכם: "שינינו את המערכת. וראטי הוא אישיות אדירה ויש לו טכניקה מצוינת, גם אם הוא פזיז לפעמים. לגבי אל שעראווי ובאלוטלי, הם חייבים לעבוד קשה, אבל יש להם עתיד מעניין".

מאמן ברזיל לואיז פיליפה סקולארי. Shaun Botterill, GettyImages
"כל זמן שנמשיך לשחק מול יריבות כמו אנגליה, צרפת ואיטליה, נמשיך להשתפר". סקולארי/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully