וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הקיא במחצית: "סבלנו מאוד מבחינה פיזית"

בארגטינה קיבלו בסיפוק את התיקו בבוליביה עקב התנאים הקשים. הכוכב: "לא קל לשחק כאן". סבאלה: "הנקודה טובה לנו"

נבחרת ארגנטינה חילצה אתמול (שלישי) נקודה לא פשוטה במוקדמות המונדיאל עם 1:1 בבוליביה, כשלמרות התנאים הקשים בלה פאס שם סבלו ליאונל מסי וחבריו בגובה 3,650 מטר הצליח שער השוויון של אבר באנגה בדקה ה-44 לאזן את השער הראשון של מרסלו מורנו בדקה ה-25 והציב את האלביסלסטה עם 24 נקודות בפסגת הבית. משחקה הבית של ארגנטינה יהיה ב-7 ביוני בבית מול קולומביה, אותו קיוו בהתאחדות המקומית לארח ברוסאריו לכבודו של מסי, אבל נראה שפיפ"א לא תאשר את המגרש הקטן של ניואלס אולד בויז.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
"ידענו שהם ינצלו את התנאים לטובתם במחצית השנייה". מסי/AP

מסי, ששוב לא הצליח לכבוש מול הבוליביאנים ואף רשם החמצה גדולה לקראת הסיום, נזקק כמו רבים מחבריו למנות חמצן במהלך המשחק ועל פי התקשורת הארגנטינאית אף הקיא בחדר ההלבשה במחצית, לא הצטרף לטיסה חזרה לבואנוס איירס והמריא יחד עם חאבייר מסצ'ראנו ישירות לברצלונה במטוס ששכרה לו סגנית האלופה הספרדית כדי לחסוך מכוכבה מעט מהעומס הרב.

"היינו עייפים מאוד בסיום, אבל השגנו נקודה טובה מאוד", אמר מסי אחרי המשחק. "המשחק היה שקול מאוד, והיו לנו הזדמנויות שלא ניצלנו. האסטרטגיה שלנו הייתה לתקוף כמה שיותר במחצית הראשונה כי ידענו שהם ינצלו את התנאים לטובתם במחצית השנייה, אבל עמדו בסיטואציה היטב".

על היכולת האישית שלו אמר הפרעוש: "אני עייף, אבל ידענו שיתפתח משחק כזה. סבלנו מאוד מבחינה פיזית, כי לא קל לשחק כאן, במקום שונה לגמרי. בהחמצה בסיום היססתי ולכן לא כבשתי. חשבתי על למסור, אבל לא יכולתי כי הדשא היה יבש מדי. כעסתי על עצמי על ההחמצה, כי אחרי המאמץ שהשקענו היה נהדר לחזור עם ניצחון. אנחנו מאוד קרובים למונדיאל, ומצבנו טוב למרות שהבית שלנו קשה מאוד".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה במשחק מול נבחרת בוליביה. AP
ברצלונה חסכה לו קצת מהעומס. מסי/AP

המאמן אלחנדו סבאלה החמיא במיוחד לאנחל די מריה והוסיף: "אני חושב שהשחקנים הציגו משחק נהדר מבחינה אישית וקבוצתית. ב-25 הדקות האחרונות הגיע לנו לקחת את שלוש הנקודות. אבל הנקודה טובה לנו מבחינת סיכויי ההעפלה כי לא הרבה נבחרות יוציאו כאן נקודות".

אחרי המשחק קיבל מסי מתנה מיוחדת מאבו מוראלס, נשיא בוליביה, שהעניק לארגנטינאי פונצ'ו מקומי כאות כבוד. בתקשורת המקומית נשמעה ביקורת רבה על הטקס לשחקן היריב, והרשויות נמנעו בשל כך לדווח על מועד הפגישה בין מסי למוראלס, בסיומה אמר הנשיא: "מסי הוא אדם גדול וידיד גדול של בוליביה. הוא מודל לאיכות של אדם וספורטאי, והוא הכדורגלן הגדול ביותר אי פעם". הפרעוש הסתפק בתגובה קצרה: "זה כבוד גדול שנשיא של מדינה מעניק לך מתנה".

אבו מוראלס נשיא בוליביה מעניק לליאונל מסי פונצ'ו. AP
פונצ'ו המוחלוקת. מסי עם מוראלס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully