וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: איסקו נפצע, ואלדס יחליף את קסיאס בשער?

קשרה של ריאל נקע את קרסולו באימון הנבחרת והוא יחמיץ את המפגש מול פינלנד. שוער ברצלונה צפוי לפתוח בין הקורות

בריאל מדריד ממשיכים להתעסק ברכש הנוצץ של גארת' בייל, אבל שחקן הרכש שמצדיק את עצמו עד כה יותר מכולם הוא ללא ספק איסקו, הכוכב הצעיר שהגיע ממלאגה בקיץ וכבר הספיק לנפק שלושה שערים ובישול בשלושה מחזורים. אולם, אתמול (חמישי) במהלך אימון מסכם של הנבחרת הספרדית לקראת המשחק הערב מול פינלנד, הקשר נפצע בקרסולו, נטש כשהוא מדדה על רגלו וגרם להרבה מאוד דאגה לא רק של ויסנטה דל בוסקה אלא גם ובעיקר של קרלו אנצ'לוטי, מאמנו בריאל.

איסקו, נבחרת ספרד הצעירה. ברני ארדוב
בריאל מדריד מודאגים מהפציעה שלו. איסקו/ברני ארדוב

איסקו לא יהיה כשיר למשחק של הספרדים הערב מול פינלנד והוא צפוי להיות מוחלף על ידי קוקה, שחקנה של אתלטיקו מדריד אך לפי ההערכות כרגע הוא בספק גם למשחק הקרוב של ריאל מדריד בליגה ביום שבת הבא מול ויאריאל העולה החדשה. בריאל יקוו להכשיר את איסקו, שהפך להיות בורג חשוב מאוד בקבוצה בעיקר אחרי שזו מכרה את מסוט אוזיל וקאקה בחלון ההעברות שהסתיים לא מכבר.

ובינתיים, בספרד מתעסקים גם בסוגיית השוער ואחרי שאיקס קסיאס התייבש על הספסל במשחקיה של ריאל בליגה המקומית, הוא עשוי לאבד כבר היום את מקומו בשער נבחרת ספרד לטובתו של ויקטור ואלדס שוער ברצלונה.

כפי המסתמן כעת, קסיאס לא צפוי לחזור בקרוב לעמוד בשער של ריאל מדריד, לאור היכולת הטובה שמגלה דייגו לופס ולפיכך, הקפטן עלול לאבד את מקומו בשער הספרדי גם במונדיאל הקרוב שייפתח בקיץ הבא בברזיל.

איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד. AP
יאבד את מקומו גם בנבחרת? קסיאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully