וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית וקוסטה ריקה העפילו למונדיאל

שחקניו של קלינסמן חגגו 0:2 על מקסיקו משערים של ג'ונסון ודונובן, המאמן: "אבן דרך ענקית". ג'מייקה - קוסטה ריקה 1:1

תמונת הנבחרות שיגיעו בקיץ הבא לברזיל ממשיכה לתפוס צורה כאשר הלילה (בין שלישי לרביעי) העפילו גם ארצות הברית וקוסטה ריקה לטורניר הגביע העולמי. מי שנמצאת בצרות היא מקסיקו שמתרחקת מהטורניר.

ארצות הברית תחת הדרכתו של יורגן קלינסמן חגגה ניצחון 0:2 על מכסיקו שסידר לה עלייה למקום הראשון בבית הצפון אמריקאי כשיש לה כעת 16 נקודות. שערים של אדי ג'ונסון ולנדון דונובן במחצית השנייה עשו מבחינת האמריקאים את העבודה ושלחו אותה לשלב הבא.

יורגן קלינסמן מאמן נבחרת ארצות הברית חוגג עם שחקניו העפלה למונדיאל. רויטרס
"יש לזה משמעות אדירה מבחינתנו, עבור האוהדים שלנו ועבור המדינה כולה". קלינסמן חוגג עם שחקניו/רויטרס

קלינסמן, שזכה בגביע העולמי עם מערב גרמניה כשחקן ב-1990 היה נרגש בסיום ואמר: "זו אבן דרך ענקית כשאתה עושה את זה ומעפיל למונדיאל, הטורניר הכי גדול בספורט, במיוחד כשהוא מתקיים בברזיל, אחת מאומות הכדורגל הגדולות ביותר. יש לזה משמעות אדירה מבחינתנו, עבור האוהדים שלנו ועבור המדינה כולה".

קוסטה ריקה הסתפקה ב-1:1 בקינגסטון נגד ג'מייקה כדי להגיע ל-15 נקודות (רנדבול ברנס הוביל בדקה ה-74 את קוסטה ריקה, ג'רמיין אנדרסון השווה בתוספת הזמן), ובעקבות התיקו 2:2 של הונדורס בבית נגד פנמה, אף אחת מארבע הנבחרות האחרות לא תוכל לסכן את שני המקומות הראשונים בשני המחזורים שנותרו לסיום טורניר המוקדמות.

נכון לעכשיו הונדורס נמצאת במקום השלישי שיעלה אותה למונדיאל כשיש לה 11 נקודות, מיד אחריה פנמה עם שמונה נקודות כמו למקסיקו. ג'מייקה אחרונה עם ארבע. המקום הרביעי בבית יוביל למשחק פלייאוף מול ניו זילנד מהבית האוקיאני.

רשימת הנבחרות שהבטיחו את מקומן בברזיל:

ברזיל
יפן
אוסטרליה
אירן
דרום קוריאה
הולנד
איטליה
ארצות הברית
קוסטה ריקה
ארגנטינה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully