וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "נבחרת ישראל החנתה שני אוטובוסים מול השער"

הכוכב הפורטוגלי תקף את היריבה וטען ששיחקה בונקר. רובן מיקאל הצטרף לדברים: "ישראל לא עשתה שום דבר במשחק"

נבחרת פורטוגל התעוררה הבוקר (שבת) לבוקר עצוב מבחינתה. הבחורים של פאולו בנטו סיימו רק ב-1:1 מול נבחרת ישראל בליסבון ולמרות שהם הבטיחו לעצמם את המקום השני לפני המחזור האחרון, נראה שהבעיות בנבחרת של פאולו בנטו רק צפו בעקבות הקושי לגבור על היריבה.

נבחרת ישראל סיימה ב-1:1 מפתיע מול פורטוגל

דודו אוואט מרוצה: "היה משחק די מבריק שלנו"

בנבחרת התלהבו: ”סוף סוף ראינו את גוטמן מחייך”

שלום תקווה מסכם את התיקו בליסבון

הציונים: דודו אוואט - 7.5, נאתכו - 4, אלי גוטמן - 6.5

פז חסדאי מסכם ערב עם חיוך מול המסך

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. Armando Franca, AP
יחמיץ את המשחק נגד לוקסמבורג. רונאלדו/AP, Armando Franca

מי שניסה לספק הסבר ליכולת הרעה של פורטוגל ולתוצאה הלא משכנעת של נבחרתו הוא כריסטיאנו רונאלדו ששוב הלך לאיבוד מול שחקניו של אלי גוטמן. "ישראל החנתה שני אוטובוסים מאחורי השער, וכשעושים כזה דבר, זה קשה מאוד להבקיע", אמר כוכבה של ריאל מדריד. "במחצית הראשונה היו לנו רגעים טובים, אבל במחצית השנייה הגענו מנומנמים ולכן הדברים לא הלכו לנו כמו שצריך. לא שיחקנו טוב. כשנמצאים 11 שחקנים ליד השער קשה להבקיע שערים וליצור סכנה. הקהל לא אהב את זה כי הוא רצה לראות הצגה ושערים".

רונאלדו, שספג שוב כרטיס צהוב כמו במשחק הקודם ברמת גן ולכן יחמיץ את לוקסמבורג במחזור האחרון, המשיך וניתח את הבעיות של פורטוגל, כשאמר: "לפעמים חסרה לנו בגרות. הנבחרת שלנו צעירה מאוד, עברה הרבה מאוד שינויים וזה לא טוב, אבל אין לנו שום תירוצים".

על הפלייאוף שמחכה לפורטוגל אמר הכוכב: "הנבחרת הכי חזקה שאנחנו יכולים לפגוש היא צרפת. צרפת זו הנבחרת היחידה שאני לא רוצה שנפגוש. אם נפגוש אותם, נגיע כדי לנצח". על הצהוב שקיבל הוסיף: "אני לא רוצה לדבר על זה. פיפ"א מאוד נחרצת במצבים האלה. הפלייאוף הוא הדבר הכי חשוב, אנחנו לא רוצים להישאר בחוץ. אני אהיה בשני המשחקים שיחכו לנו. אין דרמה בזה שאנחנו בפלייאוף. התרגלנו לזה".

שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים. Armando Franca, AP
"ניסינו להגיב במהירות, אבל עשינו את זה מהלב ולא עם הראש". פורטוגל חוגגת מוקדם מדי/AP, Armando Franca

גם הקשר רובן מיקאל העביר ביקורת על תפקודה של ישראל: "היו לנו כמה הזדמנויות, אבל הכדור פשוט לא נכנס ולא הצלחנו לנצח. ישראל לא עשתה שום דבר בעוד שאנחנו הגענו לכמה הזדמנויות. היינו רגועים? ממש לא. התחלנו את המשחק טוב, הייתה לנו מחצית ראשונה נפלאה. שלטנו במשחק. בעוד שישראל לא הגיעה למצבים, אנחנו הגענו אבל לא כבשנו. זה הכדורגל".

המאמן פאולו בנטו סיכם: "נענשו על מצב שיכול לקרות. ניסינו להגיב במהירות, אבל עשינו את זה מהלב ולא עם הראש. האמת היא שלא שיחקנו טוב. רוי פטריסיו? נתתי לו חיבוק, כמו לכל השחקנים האחרים. טעויות הן חלק מהמשחק".

ריקרדו קוסטה, שכבש את השער של פורטוגל, הוסיף: "כדורגל הוא משחק שבנוי מטעויות. שלטנו במשחק, החזקנו בכדור, אבל יש מקרים בהם הדברים לא עובדים. הבטחנו את המקום שלנו בפלייאוף העלייה לגביע העולמי וזה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully