וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הערב המרגש של אינייסטה ושווינשטייגר

אינייסטה חגג העפלה של ספרד למונדיאל באלבסטה, סמוך לעיר הולדתו: "יום מאושר". שלושער לשורלה: "אביא את הכדור לאמא"

אנדרס אינייסטה שחקן נבחרת ספרד. ברני ארדוב
"כל המשפחה שלי פה, כל החברים שלי פה". אינייסטה/ברני ארדוב

אלופת העולם ספרד הבטיחה אתמול (שלישי) את מקומה בגביע העולמי בברזיל בשנה הבאה, אחרי שגברה 0:2 על גיאורגיה משערים של אלברו נגרדו וחואן מאטה. המשמעות היא שספרד סיימה ראשונה בבית, עם 20 נקודות בשמונה משחקים, שלוש נקודות יותר מצרפת, שסיימה שנייה אחרי 0:3 על פינלנד.

מי שזכה לקבלת פנים הכי חמה במגרש באלבסטה היה אנדרס אינייסטה, שגדל בעיירה קטנה המרוחקת כ-40 ק"מ מאבלסטה, והפעם בישל לנגרדו. "להבטיח דווקא כאן את ההעפלה, אין מקום טוב יותר לעשות את זה", אמר אינייסטה בסיום, "זה היה יום מאוד מרגש עבורי, כל המשפחה שלי כאן, כל החברים שלי.

"לשחק כאן, כמעט במגרש הביתי שלי, התייחסו אליי בצורה נפלאה. זה היה יום משמח ומרגש, ואני מאושר ומצפה בקוצר רוח להגיע לברזיל".

הפעם האחרונה שבה ספרד לא העפילה לגביע העולמי הייתה ב-1974, ובברזיל היא תנסה להיות הנבחרת השלישית בסך הכול בהיסטוריה שמצליחה להגן על התואר שלה, כפי שעשו איטליה ב-1938 וברזיל ב-1962. ספרד השלימה 30 משחקים ביתיים רצופים ללא הפסד, כשהפעם האחרונה שבה נוצחה בבית הייתה לרומניה, 1:0, במשחק ידידות בקאדיז.

אנדרה שורלה שחקן נבחרת גרמניה (במרכז). AP
בסטייל. שורלה חוגג/AP

שווינשטייגר ושורלה עשו היסטוריה

ערב מרגש היה גם לבסטיאן שווינשטייגר: הקשר הגרמני רשם את ההופעה ה-100 שלו במדים הלאומיים, כשנבחרתו ניצחה 3:5 את שבדיה. שווינשטייגר, 29, שמכונה על ידי יואכים לב כ"המוח של הנבחרת", רשם את הופעה הראשונה שלו ב-2004 במהפכת הצעירים, שכללה גם את פודולסקי ולהאם.

ב-100 ההופעות שלו הוא כבש 23 שערים, והפך לגרמני העשירי בלבד שמשלים את ההישג הזה, יחד עם אגדות כמו לותר מתיאוס (150 הופעות), פרנץ בקנבאואר ויורגן קלינסמן.

"כרגע מה שבעיקר משמח אותי זה שאני נע טוב על המגרש", אמר שווינשטייגר, שחזר מפציעה, "לא הייתה לי הכנה טובה, ואני רק רוצה לחזור לכושר". על המשחק עצמו אמר שווינשטייגר ש"3:5 זו לא תוצאה טובה, הייתי מעדיף 0:2".

גרמניה נקלעה לפיגור 2:0 מוקדם, אבל הפכה בצורה מרשימה, כשאנדרה שורלה כובש שלושה שערים תוך 19 דקות (57, 66 ו-76). זו הפעם השנייה ששבדיה וגרמניה מספקות משחק מהנה עם שמונה שערים, אבל בעוד בפעם הקודמת שבדיה חזרה מ-4:0 ל-4:4, הפעם הגרמנים חגגו בסיום. "זה השלושער הראשון שלי", אמר שורלה, "אולי אקח את הכדור הביתה ואביא אותו לאמא שלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully