וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה חוגג עוד מונדיאל: "יהיה מיוחד בחגיגה בברזיל"

ניגריה בגביע העולמי, וינסנט אניימה ממשיך את השנה הנהדרת ("הפעם זה מדהים"), באתיופיה טוענים: "השופט רימה אותנו"

השנה הנהדרת של וינסנט אניימה נמשכת. השוער בן ה-31 השלים אמש (שבת) העפלה בפעם השלישית לגביע העולמי, אחרי שנבחרתו ניגריה גברה 0:2 על אתיופיה במסגרת הפלייאוף, והשלימה 1:4 בסיכום שני המשחקים והעפלה למונדיאל. אחרי שהשתלט על אפודת השוער הראשון של ליל הצרפתית ורשם במדיה הצלחה גדולה, כעת אניימה - ששיחק בישראל בבני יהודה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב - ממשיך את ההצלחות.

שוער נבחרת ניגריה וינסנט אניימה. GettyImages
מונדיאל שלישי. אניימה/GettyImages

"אנחנו מאוד שמחים להבטיח את הכרטיס לגביע העולמי, זה פשוט מדהים שניקח חלק בחגיגה הגדולה בברזיל", אמר אניימה אחרי הניצחון. ויקטור מוזס כבש בפנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-20, ויקטור אובינה הכפיל בדקה ה-81 בבעיטה חופשית, ואניימה אף היה מעורב בהחלטה שנויה במחלוקת, כשיציאה שלו לרגלי החלוץ האתיופי .

זו העפלה חמישית של ניגריה למונדיאל (אחרי 1994, 1998, 2002 ו-2010), ואניימה יודע שהפעם הזו תהיה מיוחדת. "ב-2002 שיחקתי בגביע העולמי אחרי שנבחרתי לסגל באופן מפתיע, אחרי זה שיחקתי ב-2010 בדרום אפריקה, אבל הפעם הזאת מיוחדת, כי אנחנו מגיעים לברזיל כאלופי אפריקה", טוען אניימה.

בסיום האתיופים התלוננו, ומאמן המפסידה אמר: "אני מכבד מאוד את ניגריה ואת המאמן שלה, אבל השופט רימה אותנו. קופחנו, לא שרקו לנו שני פנדלים, ובצד השני הוא נתן פנדל שלא היה לניגריה, זה גמר את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully