וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 בני אדם נהרגו בחגיגות ההעפלה למונדיאל של אלג'יריה

אחרי הניצחון על בורקינה פאסו, כ-240 בני אדם נפצעו בחגיגות. חמישה בני אדם נהרגו כאשר משאית החליקה מהכביש לנקיק

בצל חגיגות ההעפלה של אלג'יריה למשחקי הגביע העולמי הקיץ בברזיל, החדשות הקשות שמגיעות משם מדווחות על לא פחות מ-12 בני אדם שנהרגו ולא פחות מ-240 נפצעו. היום (רביעי) מפרסמים מספר כלי תקשורת שחמישה בני אדם נהרגו כאשר משאית החליקה מהכביש לתוך נקיק במזרח אלג'יר וארבעה נוספים מתו בעיר ביסקרה במהלך תאונת דרכים שאירעה במקום. שלושת בני האדם הנוספים נהרגו בערים אחרות מסיבות שאינן ברורות בשלב הזה.

אוהדי נבחרת אלג'יריה חוגגים עלייה למונדיאל. AP
בזמן שהם חגגו, ברחבי אלג'יריה נרשמו מאות פצועים/AP

ברחבי אלג'יריה חגגו הלילה ברחובות את ההעפלה למונדיאל אחרי שלמעלה מ-40 אלף צופים מילאו את האצטדיון בבלידה וחגגו אחרי הדרמה הגדולה. כזכור, אלג'יריה חזרה הביתה אחרי ההפסד 3:2 במשחק הראשון בבורקינה פאסו, אבל ידעה לנצל את שערי החוץ שלה עם ניצחון 0:1 ועלתה למונדיאל שני ברציפות ורביעי בתולדותיה (1982, 1986, 2010 ו-2014). את השער המיוחל כבש הקפטן אחרי 49 דקות מאופסות כשהבלם מאג'יד בוגרה העלה את האלג'יראים למונדיאל.

מאמן הנבחרת, ואהיד חלילודזיץ' אמר לאחר הניצחון: "זו עלייה היסטורית למונדיאל. אני מודה לעם האלג'יראי שעמד לצדנו ועזר לנו עד לדקה האחרונה". גם כלי התקשורת הערבים סיקרו בהרחבה את העפלתם של האלג'יראים למונדיאל וציינו כי זוהי הנבחרת הערבית היחידה שהשיגה את ההישג הגדול. רבבות אלג'יראים חגגו במשך כל הלילה את העפלת "הירוקים", למונדיאל בברזיל וקראו קריאות שמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully