וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "ספרד יכולה לעשות היסטוריה במונדיאל"

מאמן אלופת העולם מאמין בשחקניו ומגן על הטיקי-טאקה: "השיטה עובדת מצוין". זידאן מפתיע: "צרפת מועמדת לזכייה"

פחות מחצי שנה נותרה לשריקת הפתיחה של מונדיאל 2014 בברזיל, ויש כאלה שלא יכולים לחכות. אחד מהם הוא ויסנטה דל בוסקה, שישמח להגן על התואר עם נבחרת ספרד ולעשות עוד היסטוריה. הנבחרת שלו הייתה האירופית הראשונה שהניפה את הגביע העולמי מחוץ לאירופה, וכעת מקווה להיות הראשונה שעושה זאת על אדמת דרום אמריקה.

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, עם הגביע העולמי. רויטרס
חושש מלוח הזמנים הצפוף. ויסנטה דל בוסקה/רויטרס

"יש לנו את האיכות והניסיון לזכות שוב בתואר ולעשות היסטוריה", אמר המאמן הוותיק למגזין פיפ"א, לקראת שלב הבתים בו אלופת העולם תשחזר את גמר 2010 מול הולנד וכן תפגוש את צ'ילה ואוסטרליה. "האקלים הדרום אמריקאי גובה מחיר מהנבחרות האירופיות, בכל הנוגע לטמפרטורות ובעיקר הלחות. זה יכול לגרום לבעיה או שתיים, אבל מה שמדאיג אותי יותר זה לוח הזמנים. גמר ליגת האלופות יהיה בליסבון ב-24 במאי והמונדיאל מתחיל ב-12 ביוני. זה לא משאיר לנו יותר מדי זמן להתכונן".

ספרד, שכידוע יצרה רצף זכיות עם יורו 2008, מונדיאל 2010 ויורו 2012, מעוניינת לקבוע שיא עם תואר רביעי רצוף. דל בוסקה מאמין שהאחדות בסגל ושיטת הטיקי-טאקה יובילו את נבחרתו להישג נוסף. "בנבחרת הספרדית יש שילוב מושלם, על ומחוץ למגרש, ולכן כל הדיבורים על טקטיקה לא נחוצים. הגישה שלנו עובדת מצוין וההצלחה שלנו מוכיחה זאת".

זינדין זידאן שחקן נבחרת צרפת. Alex Livesey, GettyImages
באמת חושב שלדור הנוכחי יש סיכוי לשחזר את ההישג של הדור שלו? זינדין זידאן/GettyImages, Alex Livesey

זינדין זידאן, שהוביל את נבחרת צרפת לזכייה היסטורית במונדיאל הביתי ב-1998, מאמין שנבחרתו היא בין הפייבוריטיות לזכייה, למרות שנאלצה להזיע בפלייאוף ועלתה רק אחרי קאמבק נפלא מול אוקראינה. "יש לצרפת צ'אנס טוב", השחקנים מוכנים לזה", אמר עוזר מאמן ריאל מדריד. "יש להם את מה שצריך, לצרפת יש שחקנים משפיעים".

כוכב העבר הדגיש: "השחקנים יצטרכו להיות מוכנים ברגע האמת. אנחנו יכולים להתחיל עם ספקולציות עכשיו, אבל הזמן האמיתי יגיע בעוד שישה חודשים ואז הם יצטרכו להיות בשיאם כדי לעשות משהו גדול. הפערים צומצמו והבית לא קל, אבל צרפת יכולה לכוון לגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully