וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רצה איליה נסטאסיה מליאונל מסי?

טניסאי העבר האגדי חיכה לפנומן הארגנטינאי במלון רק כדי לקבל חתימה. המשחק בין אוקראינה לארה"ב הוזז לקפריסין

שחקן נבחרת ארצות הברית, קלינט דמפסי. Moises Castillo, AP
המשחק כמעט בוטל. דמפסי/AP, Moises Castillo

משחק הידידות בין אוקראינה לארה"ב, שהיה אמור להתקיים מחר (רביעי) בחרקוב שבצפון-מזרח אוקראינה, הוזז לקפריסין אחרי מיני דרמה שכללה גם איומים לבטל אותו. כידוע, באוקראינה קיימת מתיחות עזה בשבועות האחרונים. זה התחיל עם הפגנות עממיות שהביאו להפלתו של הנשיא ויקטור ינוקוביץ' ונמשך עם מה שנראה כמו דרך לעימות צבאי עם רוסיה בחצי האי קרים.

לפני כשבוע וחצי אופ"א הזיזה את המשחק של דינמו קייב נגד ולנסיה בליגה האירופית לקפריסין בגלל המהומות בעיר הבירה האוקראינית ובסוף השבוע האחרון בוטלו כל משחקי הליגה המקומית. במצב הנוכחי אי אפשר לשחק כדורגל במדינה, אבל אתמול בלילה, סוכנות הידיעות רויטרס ציטטה את יו"ר ההתאחדות לכדורגל של אוקראינה אנטולי קונקוב כמי שאמר: "אם לא נקבל את ההזדמנות לשחק בבית, למה שניסע לקפריסין כשהמצב בבית כל כך לא טוב? אנחנו משחקים בשביל העם האוקראיני".

יחד עם זאת, סוף טוב הכול טוב והפערים גושרו. כמה שעות לאחר מכן, הוציאה ההתאחדות לכדורגל של ארצות הברית הודעה רשמית בה נאמר שההתאחדות האוקראינית אישרה שההתמודדות בכל זאת תתקיים בלרנקה.

ארה"ב תשחק בבית ז' בגביע העולמי שייצא לדרך בדיוק בעוד 100 ימים. היא תפגוש שם את גרמניה, פורטוגל וגאנה. אוקראינה לא הצליחה להעפיל לטורניר בברזיל, ומבחינתה מדובר כבר בהכנה למוקדמות יורו 2016. היא תשחק בבית ג' ביחד עם ספרד, סלובקיה, בלארוס, מקדוניה ולוקסמבורג. בלם מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי, זומן לסגל על ידי המאמן מיכאילו פומנקו.

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
טיסה קצרה ללרנקה. פיליאבסקי/טל לוי

ובינתיים ברומניה: איליה נסטסיה, הטניסאי הרומני האגדי, שבשנות ה-70 היה המדורג ראשון בעולם וזכה בשני טורנירי גרנד סלאם וזכה לפופולריות בכל העולם בזכות אופיו הצבעוני, חיכה אמש כמו אחרון המעריצים בלובי של בית המלון בבוקרשט על מנת לקבל חתימה מליאונל מסי.

מחר (רביעי) נבחרת רומניה תארח את נבחרת ארגנטינה למשחק ידידות (21:00, ספורט1), ונסטסיה נראה בלובי, עומד עם מחברת ועט, מחכה לאלילו. אני רוצה לפגוש את ליאונל מסי, אבל אני לא יודע אם הוא יכיר אותי", אמר נסטסיה, "הוא גדול, באמי במיוחד בשבילו, הבאתי גם חולצה כדי שיחתום עליה בשביל הבת שלי בת ה-10, שמשחקת כדורגל. גם אם יגידו לי שאצטרך לחכות כל הלילה כדי לקבל חתימה, אשאר כאן. כמובן שמחר אני גם הולך למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איליה נסטאסה, טניסאי עבר רומני. RICHARD LEWIS, AP
היה מוכן לחכות גם כל הלילה. נסטאסה/AP, RICHARD LEWIS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully