וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדיניו וקאקה לא מחוץ לתמונת המונדיאל"

השניים לא זומנו למשחק הידידות הקרוב, אך המנהל הטכני של ברזיל לא סותם את הגולל. וגם: צפו בראפ של רונאלדיניו

שחקני נבחרת ברזיל קאקה, רונאלדיניו באימון ב-2006. GettyImages
לא היינו מתנגדים לראות את הצמד הזה שוב במדי הסלסאו. קאקה ורונאלדיניו/GettyImages

על אף שלא זומנו למשחק הידידות של נבחרת ברזיל נגד דרום אפריקה (רביעי, 19:25, ספורט1 וספורט1 HD) , קאקה ורונאלדיניו עדיין עשויים לשחק במונדיאל הקרוב - כך טען היום (שלישי) המנהל הטכני של הסלסאו קרלוס אלברטו פאריירה.

"אין ספק שהם קיבלו מעמד של אגדות, הם שניים מהשחקנים הכי כריזמטיים שהיו לנו ואף אחד לא מפקפק בכישרון שלהם", אמר פאריירה. "בו בזמן, כשנחליט על הסגל הסופי למונדיאל נשקול את הכושר הנוכחי שלהם - ולא זה של העבר - ואיזו תרומה הם יוכלו לתת לנו. במובן הזה, אני יכול לאשר שהם לא מחוץ לתמונה למונדיאל הקרוב, למרות שלא זומנו למשחק ביום רביעי. צריך לזכור שבסגל למשחק מול דרום אפריקה יש 19 שחקנים ולמונדיאל יהיו 23, ככה שיש עוד ארבעה מקומות פנויים, ואני חשוב שאפשר לשים בקטגוריה הזאת את רונאלדיניו וקאקה, לשניהם היו בעיות בשנים האחרונות אבל בחצי השנה האחרונה הם חזרו לעניינים. החודשיים הקרובים יהיו מכריעים".

הערב התייחס גם לואיס פליפה סקולארי עצמו לעניין, ואמר: "בסגל הנוכחי יש לי בערך 90-95 אחוז מהשחקנים שייסעו למונדיאל. אני רוצה שניימאר ימשיך לשחק בדיוק כמו שהוא משחק, שום דבר מעבר לזה. כשהוא עובד עם מאמן כמו טאטה מרטינו, זה נותן לו ערך מוסף. אני מקווה שהוא ימשיך ככה".

הסגל המלא של סקולארי למשחק הידידות: ז'וליו סזאר, טיאגו סילבה, דויד לואיז, דאנטה, ראפיניה, דני אלבס, מארסלו, לואיס גוסטבו, פאוליניו, פרננדיניו, ראמירס, אוסקר, וויליאן, האלק, ניימאר, ברנרד.

בינתיים, רונאלדיניו הוכיח פעם נוספת את כישורי הראפ שלו, כשהצטרף לאמן הברזילאי אדסיטי (איתו שיתף פעולה בקליפ לפני כחודש וחצי) וזימר במסגרת הקרנבל בסלבדור. כך זה נראה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully