וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנתחו של פלקאו: "מעריך שהוא יוכל לחזור לשחק עד יוני"

האם כוכב נבחרת קולומביה יוכל לשחק במונדיאל? מנתחו ערך ראיון מעודד: "להערכתי עד סוף השבוע הוא יוכל לחזור לרוץ"

שחקן נבחרת קולומביה, רדאמל פלקאו, אחרי שעבר ניתוח בברך. AP
בקולומביה מתחילים להתפלל. פלקאו בבית החולים/AP

האם רדאמל פלקאו, חלוצה של נבחרת קולומביה שקרע את הרצועה הצולבת בברכו, ישחק בסופו של דבר במונדיאל בברזיל? ההערכות הרפואיות הראשונות טענו גרסו שהקולומביאני המצוין של מונאקו שנפצע לפני חודשיים, ייעדר כחצי שנה בשל הפציעה שלו אך היום (רביעי) המנתח של פלקאו ערך ראיון מעודד מאוד ונתן תקווה לפלקאו ולעם הקולומביאני כולו.

"אם תהליך ההחלמה של פלקאו יימשך בקצב הזה והסימנים הדלקתיים ברצועת הברך ייעלמו, פלקאו יוכל לדרוך על המגרש כבר בסוף השבוע", כך אמר המנתח של פלקאו לראיון רדיו בפורטוגל והוסיף: "רדאמל יוכל להמשיך בריצה קלה בשבועות הקרובות ללא שינויי כיוון חדים וללא תאוצה חדה. לפי הערכתי בחודש הרביעי הוא יהיה כשיר לגמרי לשחקן כדורגל, כך שהוא יהיה מוכן עד ה-14 ביוני (התאריך בו קולומביה פותחת את הופעותיה בברזיל עם משחק מול יוון).

בנבחרת קולומביה יצטרכו לקבל החלטה קשה משום שהחלוץ עלול להחמיר את הפציעה שלו אם יחזור מוקדם מדי, אך כשירותו של פלקאו בהחלט תיתן תקווה מחודשת לנבחרת המצוינת של חוסה פקרמן. פלקאו היה הכובש המצטיין של הלוס קפטרוס בטורניר המוקדמות עם תשעה שערים וכמובן שהיה לו חלק אינטרגלי בהעפלה שלה לגביע העולמי לראשונה מאז 1998. קולומביה תשחק בבית ג' ביחד עם יוון, חוף השנהב ויפן.

שחקן נבחרת קולומביה, רדאמל פלקאו. GettyImages
מחלים מהר מהצפוי. פלקאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully