וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלוט בליאו מסי על ידי העכבר

7.4.2014 / 12:56

רוצים חתימה אישית מכוכב ריאל מדריד? פרסומת חדשה של פפסי לקראת המונדיאל היא חלק מטרנד הפרסום האינטרקטיבי, ששותף לו הישראלי יוני בלוך. כך ייראו בעתיד כל הפרסומות? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מקורביו של אולמרט: שולה זקן היא סוכן מדיח, היא ניסתה להפיל אותו. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נחקר היום באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה שבלוד. בסביבתו של אולמרט טוענים כי זקן יזמה את ההקלטות שבידי המשטרה וניסתה להדיחו. באשר לייצוג המשפטי של זקן בפרשת רשות המיסים שלכאורה מומן ע"י אולמרט בתמורה לשתיקתה - טענו מקורביו כי זקן היא כפוית טובה, וכי אולמרט נחלץ לעזרתה והפנה אותה למכריו שסייעו לה לממן את ההגנה המשפטית.

כמה כסף הושקע במציאת המטוס המלזי? הזמן למציאת הקופסה השחורה, שעשויה לספק פתרון לתעלומת היעלמותה של טיסה MH370, הולך ואוזל - בעוד שהמשאבים שמדינות העולם משקיעות בחיפוש המטוס הולכים וגדלים. כך הפכה התעלומה הגדולה - גם לאסון היקר בהיסטוריה האווירית.

צעיר ישראלי עצור בהודו בחשד לסחר בנשק: "אני מפחד להיכנס לכלא, אין לי דרכון או ויזה". סתיו סליבנצב, נעצר בנמל התעופה בהודו לפני שבעה חודשים, לטענתו לאחר שבתיקו נתגלו כדורי M16 שנשכחו בתיק לאחר שחזר משירות מילואים. סליבנצב שוחרר בערבות ומעוכב בהודו מאז שנעצר. משפטו נדחה שוב ושוב, הוויזה שלו נגמרה והוא פונה למשרד החוץ בבקשה לעזרה. תגובת משרד החוץ: "הקונסוליה במומבאי בקשר אתו ועם משפחתו, מפאת צנעת הפרט לא נוכל לפרט מעבר לכך".

ההתרסקות של אייל גולן: אם לא די בתדמית שהתערערה, פרשת "משחקי חברה" פוגעת גם בכיסו של הזמר: השמעה בודדת של שלושת שיריו החדשים בתחנות המיינסטרים, צניחה דרסטית של 70% בהשמעות ברדיו, ביטולים של הופעות ביום העצמאות ומעבר מאולמות של אלפי אנשים להופעות מול מאות במסעדות גריל. הזמר הלאומי, איך לומר, כבר לא כל כך כזה.

התחזית: הלילה מעונן חלקית ויתקרר, מחר ירידה ניכרת בטמפרטורות, ייעשה מעונן חלקית עד נאה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully