וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הונדורס פרסמה את הסגל למונדיאל

איסאגירה, פיגרואה והאחים פלאסיוס יובילו את הנבחרת בבית ה' בברזיל, ועוד לפני כן במשחק הכנה מול ישראל ב-1 ביוני

שחקני הונדורס חוגגים העפלה למונדיאל 2014. Collin Reid, AP
מונדיאל שני ברציפות. שחקני הונדורס/AP, Collin Reid

37 ימים לשריקת הפתיחה של המונדיאל בברזיל: הונדורס פרסמה את הסגל הסופי שלה למשחקים. הנבחרת ממרכז אמריקה, שתחל את משחקיה בבית ה' מול צרפת ב-15 ביוני ותפגוש לאחר מכן גם את שוויץ ואקוודור, הודיעה על 23 השחקנים שייצגו אותה בגביע העולמי והפכה לראשונה שמפרסמת סגל מלא. בוסניה הקדימה אותה, אך מאמנה סאפט סושיץ' זימן 24 שחקנים כסגל מקדים, מתוכן ינפה שחקן אחד, כך שהבכורה הרשמית שייכת להונדורס.

בסגל של המאמן לואיס פרננדו סוארס ניתן למצוא שישה שחקנים שמשחקים על אדמת בריטניה, ביניהם אמיליו איסאגירה מסלטיק, ווילסון פלאסיוס מסטוק סיטי, מיינור פיגרואה מהאל סיטי ורוג'ר אספינוסה מוויגאן. סוארס שמר אמונים לחבורה שהובילה את הונדורס למונדיאל שני ברציפות, והסביר: "ביקשתי מאלה שלא זומנו להבין אותי. הרבה שחקנים היו שותפים לתהליך, אבל אפשר לזמן רק 23. לא יכולתי להשביע את רצון כולם".

הונדורס תמריא למחנה אימונים בארצות הברית ב-12 במאי, ומלבד משחקי הכנה נגד טורקיה ואנגליה, תפגוש גם את נבחרת ישראל ב-1 ביוני. כזכור, שתי הנבחרות נפגשו בניו יורק ביוני אשתקד, אז ניצחה ישראל 0:2 משערים של המחליפים חן עזרא ושמעון אבוחצירא.

אליניב ברדה שחקן נבחרת ישראל מול בריאן בקלס שחקן נבחרת הונדורס. AP
ישראל כהכנה למונדיאל. בריאן בקלס מול אליניב ברדה במפגש הקודם/AP

הסגל המלא

שוערים: נואל ויאדארס (אולימפיה), דוניס אסקובר (אולימפיה), לואיס לופס (ריאל אספניה).

הגנה: מיינור פיגרואה (האל סיטי, אנגליה), ויקטור ברנארדס (סן חוסה, ארה"ב), אמיליו איסאגירה (סלטיק, סקוטלנד), אוסמן צ'אבס (קינגאדו, סין), חואן קרלוס גרסיה (וויגאן), בריאן בקלס (אולימפיה), ארנולד פראלטה (ריינג'רס, סקוטלנד), חואן פאבלו מונטס (מוטגואה).

קישור: ווילסון פלאסיוס (סטוק סיטי, אנגליה), אוסקר בונייק גרסיה (יוסטון דינמו, ארה"ב), חורחה קרלוס (מוטגואה), מרווין צ'אבס (קולורדו ראפידס, ארה"ב), רוג'ר אספינוסה (וויגאן, אנגליה), מריו מרטינס (ריאל אספניה), לואיס גארידו (אולימפיה), אנדי נחאר (אנדרלכט, בלגיה).

התקפה: קרלו קוסטלי (ריאל אספניה), ג'רי בנגטסון (ניו אינגלנד רבולושן, ארה"ב), ג'רי פלאסיוס (אלחואלנסה, קוסטה ריקה), רוני מרטינס (ריאל סוסיאדד).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת הונדורס ג'רי בנגטסון. רויטרס
יוביל את ההתקפה. ג'רי בנגטסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully