וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל של ברזיל למונדיאל: קאקה ורונאלדיניו בחוץ

שני הכוכבים לא זומנו לסגל הסופי של הסלסאו. מי בפנים חוץ מניימאר? אוסקר, וויליאן וראמירס מצ'לסי, פרננדיניו והרנאנס

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
העיקר שאותו אפשר יהיה לראות הקיץ. ניימאר/AP

36 יום לפני שריקת הפתיחה של טורניר הגביע העולמי, והערב (רביעי) בישר מאמן נבחרת ברזיל, לואיז פליפה סקולארי, על הסגל שיצעיד את הסלסאו בטורניר הקרוב.

רבים ציפו שסקולארי ישבץ בסגל הסופי את רונאלדיניו וקאקה שלא זומנו לאחרונה לסגל הנבחרת, אבל שני הכוכבים נותרו בחוץ. גם אדריאנו, קשרה של ברצלונה, פליפה לואיס, ראפיניה מבאיירן מינכן ומרקיניוס מפריס סן ז'רמן לא נמצאים בסגל. גם פיליפה קוטיניו ולוקאס לייבה מליברפול נשאר בחוץ. אגב, לראשונה מאז 1994 לא יכלול הסגל אף שחקן ממילאן. החלוצים שיצעידו את הסלסאו הם ניימאר, ז'ו, הולק, פרד וברנרד. שם מפתיע בסגל הוא הנריקה מנאפולי.

"הסקתי מסקנות ואני יודע שיש אנשים שלא יסכימו איתי לגבי הסגל שעליו החלטתי", אמר המאמן שמצעיד את הנבחרת מאז 2012. "בסופו של דבר זו ההחלטה שלי, אבל מעכשיו אני מבקש מהאוהדים לעמוד מאחורינו גם אם אתם לא מסכימים איתנו".

קאקה שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
אולי בפעם הבאה? קאקה/רויטרס

"אני לא חושב שיש צורך לזמן יותר מ-23 שחקנים", הסביר סקולארי את ההחלטה לקבוע על הסגל הסופי כבר כעת. "אם תהיה בעיה של פציעות, פיפ"א תאפשר לי לעשו שינויים". סקולארי גם חש את הביקורות הקרבות, והדגיש: "זה רק צירוף מקרים שרוב השחקנים שבחרתי משחקים באירופה. לא התכוונתי לזה, רק בחרתי את השחקנים שרציתי".

סקולארי התייחס גם לזימונו של הנריקה מנאפולי, ואמר: "הנריקה הוא השחקן האחרון שבחרתי. חשבתי הרבה מאוד לפני שהחלטתי ואני סומך על השחקן. זה שחקן שאני סומך עליו ואני אוהב את הכדורגל שלו. זו ההחלטה שלי". המאמן גם נשאל על היריבות העיקריות על התואר, ואמר: "כרגע היריבה העיקרית היא קרואטיה שתשחק מולנו במשחק הפתיחה".

בסך הכול זימן סקולארי שישה שחקנים מהפרמיירליג (ארבעה מצ'לסי), ארבעה מהליגה הברזילאית, שלושה מהליגה האיטלקית, שלושה מהליגה הספרדית, שניים מהבונדסליגה, שניים מהליגה הצרפתית, אחד מה-MLS, אחד מאוקראינה ואחד מרוסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הסגל המלא:

שוערים:

ז'וליו סזאר (טורונטו), ויקטור (אתלטיקו מיניירו), ג'פרסון (בוטאפוגו)

הגנה:

דאנטה (באיירן מינכן), דויד לואיז (צ'לסי), טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן), הנריקה (נאפולי), דני אלבס (ברצלונה), מייקון (רומא), מרסלו (ריאל מדריד), מקסוול (פריס סן ז'רמן)

קישור:

פרננדיניו (מנצ'סטר סיטי), הרנאנס (אינטר), לואיז גוסטבו (וולפסבורג), אוסקר (צ'לסי), פאוליניו (טוטנהאם), ראמירס (צ'לסי), וויליאן (צ'לסי)

חלוצים:

ברנרד (שחטאר דונייצק), פרד (פלומיננזה), הולק (זניט סנט פטרסבורג), ז'ו (אתלטיקו מיניירו), ניימאר (ברצלונה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully