וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל מקסיקו למונדיאל: הרננדס בפנים, ולה בחוץ

מיגל הררה פרסם את הסגל הסופי, ולא הפתיע: חלוץ ריאל סוסיאדד לא זומן, לאחר שהודיע כי אינו רוצה ללבוש עוד את מדיה

רפא מארקס שחקן נבחרת מקסיקו. AP
יעשה היסטוריה. רפא מארקס/AP

מונדיאל 2014 הולך ומתקרב, והערב (שישי) הייתה זו נבחרת מקסיקו שפרסמה את הסגל הסופי לטורניר שייפתח ב-12 ביוני בברזיל. המאמן מיגל הררה מנה את 23 השחקנים שזימן לברזיל, וההפתעה היחידה היא זימונו של מגן טיגרה קרלוס סלסידו, שטרם שיחק במדים הלאומיים תחת הררה. כצפוי, שחקנה של ריאל סוסיאדד קרלוס ולה לא זומן לנבחרת, לאחר שהודיע כי אינו רוצה ללבוש עוד את מדיה, והפך בעקבות דבריו לאחד האנשים המושמצים במקסיקו. השחקן הוותיק בנבחרת הוא רפא מארקס, בלמה לשעבר של ברצלונה, שבגיל 35 יהפוך לראשון אי פעם שמשמש קפטן בארבעה מונדיאלים שונים.

מקסיקו שובצה לבית א' יחד עם ברזיל, קרואטיה וקמרון, והיא תפתח את הופעותיה ב-13 ביוני נגד הנבחרת האפריקאית. לאחר מכן מקסיקו תפגוש את ברזיל ב-17 ביוני ותחתום את שלב הבתים נגד קרואטיה ב-23 ביוני.

הסגל המלא:

שוערים: חסוס קורונה (קרוס אסול), גיירמו אוצ'ואה (אז'קסיו), אלפרדו טלאברה (טולוקה).

הגנה: פול אגילאר (קלאב אמריקה), אנדרס גוארדאדו (לברקוזן), דייגו רייס (פורטו), פרנסיסקו רודריגס (קלאב אמריקה), קרלוס סלסידו (טיגרס), מיגל לאיון (קלאב אמריקה), רפא מארקס (לאון), הקטור מורנו (אספניול).

קישור: הקטור הררה (פורטו), חוסה חואן ואסקס (לאון), חואן קרלוס מדינה (קלאב אמריקה), איסק בריסואלה (טולוקה), מרקו פביאן (קרוס אסול), לואיס מונטס (לאון), קרלוס פניה (לאון).

חלוצים: ג'ובאני דוס סנטוס (ויאריאל), חאבייר הרננדס (מנצ'סטר יונייטד), אלאן פולידו (טיגרס), ראול חימנס (קלאב אמריקה), אוריבה פרלטה (סנטוס).

שחקן נבחרת הנערים של מקסיקו בשנת 2005 קרלוס ולה (ירוק) מול שחקן נבחרת אורוגוואי גארי קגלמאכר. AP
יצפה במונדיאל מהבית. בעצם, גם זה לא בטוח. קרלוס ולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully