וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל יפן למונדיאל: קגאווה והונדה יובילו

אלברטו זאקרוני לקח את כל הכוכבים לברזיל, רק מייק הבנאר מוויטסה נותר מאוכזב. אוקזאקי וקיוטאקה בהתקפה

שינג'י קגאווה, שחקן נבחרת יפן. GettyImages
יפצה על העונה המאכזבת? שינג'י קגאווה/GettyImages

נבחרת יפן, שתשחק בבית ג' של המונדיאל עם קולומביה, חוף השנהב ויוון, פרסמה היום (שני) את הסגל הסופי שלה לברזיל. המאמן האיטלקי אלברטו זאקרוני לא שכח אף אחד מהכוכבים, בסגל אותו יוביל שינג'י קגאווה ממנצ'סטר יונייטד.

12 שחקנים מתוך ה-23 שזומנו משחקים מחוץ ליפן, וביניהם שבעה מגיעים מגרמניה. שמות בולטים נוספים: קשר מילאן קייסוקה הונדה, מגן אינטר יוטו נגאטומו, חלוץ מיינץ שינג'י אוקזאקי והשוער אייג'י קוואשימה, שמשחק אצל גיא לוזון בסטנדרד ליאז'. הקפטן הוא מקוטו האסבה מנירנברג ובקישור ניתן למצוא גם את יאסוהיטו אנדו, שיאן ההופעות עם 141 משחקים במדי נבחרת יפן. המאוכזב הראשי הוא מייק הבנאר, חלוצה של ויטסה ארנהם, שנותר מחוץ לסגל.

בניגוד לנבחרת יפן, לה זה מונדיאל חמישי ברציפות, עבור זאקרוני מדובר בגביע עולמי ראשון. "נצטרך להתכונן בצורה מושלמת", אמר המאמן האיטלקי. "אני לא רוצה לתת תחזית, אבל אם נפסיד נדע לספוג את זה. אם נממש את הפוטנציאל שלנו, יש לנו סיכוי טוב להצליח. אנחנו אופטימיים, נראה עד לאן זה ייקח אותנו".

אלברטו זאקרוני מאמן נבחרת יפן. רויטרס
אופטימי. אלברטו זאקרוני/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: אייג'י קוואשימה (סטנדרד ליאז'), שוסאקו נישיקאווה (אורווה רד דיימונדס), שואיצ'י גונדה (פ.צ. טוקיו).

הגנה: יאסויוקי קונו (גמבה אוסאקה), מסאהיקו אינואה (ג'ובילו איווטה), יוטו נגאטומו (אינטר), מסאטו מורישיגה (פ.צ. טוקיו), אטסוטו אוצ'ידה (שאלקה), מאיה יושידה (סאות'המפטון), גוטוקו סקאי (שטוטגרט), הירוקי סקאי (האנובר).

קישור: יאסוהיטו אנדו (גמבה אוסאקה), מקוטו האסבה (נירנברג), טושיהירו אויאמה (הירושימה), הוטארו ימאגוצ'י (סרזו אוסאקה), קייסוקה הונדה (מילאן), שינג'י קגאווה (מנצ'סטר יונייטד).

התקפה: שינג'י אוקזאקי (מיינץ), הירושי קיוטאקה (נירנברג), יושיטו אוקובו (קווסאקי פרונטאלה), יואיצ'ירו קקיטאני (סרזו אוסאקה), מנאבו סאיטו (יוקוהמה מרינוס), יויה אוסאקו (מינכן 1860).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully