וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו נגד ז'וזה מוריניו: "מטומטם"

חלוץ צ'לסי כעס כשנשאל האם המונדיאל הקרוב יהיה האחרון שלו: "גם אם איזה מטומטם קרא לי זקן, לא צריך להאמין לזה"

שחקן קמרון סמואל אטו חוגג. רויטרס
עוד שני מונדיאלים. אטו/רויטרס

כנראה שלעד נמשיך ונחכה לדעת מה גילו האמיתי של סמואל אטו, אבל החלוץ הקשיש שספג לא מעט תהיות סביב גילו האמיתי, בעיקר מז'וזה מוריניו, החליט לשבור את השתיקה. כזכור, בחודש פברואר האחרון פורסם בתקשורת האנגלית דברים שאמר מוריניו על אטו, וטען: "אין לנו חלוץ סקורר. סמואל אטו, כן, אטו הוא כבר בן 32, או 35, אין לי מושג".

אטו שהתראיין בקמרון התייחס לסוגיה הזו כשהכתב בירר האם המונדיאל הקיץ יהיה האחרון שלו ומה לגבי עתידו בצ'לסי, ואמר: "תודה לך שאתה מודיע לי שזה יהיה טורניר הגביע העולמי האחרון שלי. היום אני בן 33, וגם אם איזה מטומטם קרא לי זקן זה לא אומר שאתה צריך להאמין לזה. חוץ מזה, תשים לב שהמבוגרים היו טובים יותר מהצעירים".

על המשך עתידו בכדורגל אמר אטו: "יש כאלה שמאמינים שאני הולך לפרוש בארצות הברית או במזרח התיכון, אבל אני נהנה מאוד בליגת האלופות ואני ארצה להמשיך לשחק בליגת האלופות. איפה בדיוק? אני לא הולך לחשוף את זה כרגע, אבל אני אמשיך לשחק מכיוון שמבחינה פיזית ומנטלית אני מרגיש מצוין".

אטו, שהבקיע 12 שערים ב-29 משחקים בצ'לסי בעונה החולפת סיכם: "אני הולך להשתתף במונדיאל הזה ובמונדיאל הבא כשאני אהיה בן 37. חלק עשו את זה בגיל 42 ולכן אני עדיין יכול לשחק בעוד שני מונדיאלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully