וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה: מתיאס פרננדס לא ישחק במונדיאל

"מתיגול" סובל מקרע חלקי ברגל ימין וייאלץ לעבור ניתוח שיגרום לו להחמיץ את הטורניר: "זו סיטואציה מאוד קשה"

מתיאס פרננדס נבחרת צ'ילה חוגג שער. AP
יחסר לצ'ילה. פרננדס/AP

נבחרת צ'ילה, שתיאבק בבית המוות של המונדיאל, בית ב', מול אלופת העולם ספרד וסגניתה הולנד, קיבלה הערב (שלישי) חדשות רעות מאוד. הצ'ילאנים גילו שאת הניסיון שלהם להפתיע את שתי האירופאיות החזקות הם יצטרכו לעשות ללא אחד השחקנים הבכירים בנבחרת שלהם, מתיאס פרננדס, שסובל מפציעה ויחמיץ את המונדיאל שייפתח בעוד כשלושה שבועות בברזיל.

פרננדס יעבור בימים הקרובים ניתוח ברגל ימין, שם הוא סובל מקרע חלקי ברצועה והמאמן הארגנטינאי חורחה סמפאולי יהיה חייב למצוא פיתרון יצירתי לחיסרון של הקשר שלו, שרשם עד היום 60 הופעות ו-14 שערים במדי הנבחרת, כולל שלושה שערים במוקדמות המונדיאל. הפציעה ממנה סובל פרננדס "מתיגול" החלה לפני כחודשיים, כאשר שיחק במדי קבוצתו פיורנטינה, אותה הוביל העונה עד לגמר הגביע האיטלקי.

"חשבתי שעם טיפול מתאים אוכל לשפר את המצב ולהתגבר על הפציעה, אבל אני חייב ניתוח", אמר הקשר המאוכזב במסיבת העיתונאים הרשמית בה הודיע כי הוא לא יהיה בברזיל עם הנבחרת, "אני מאחל בהצלחה לחברים לנבחרת. רק אתמול גיליתי שלא אוכל לשחק במונדיאל, זה לא היה בתכניות שלי. אני בסיטואציה מאוד קשה. לצערי, המצב הגופני לא מאפשר לי לשחק במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully