וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "ניגריה תעפיל לחצי גמר המונדיאל"

שוער הנשרים משוכנע: "גאנה כמעט עשתה את זה לפני ארבע שנים, אבל אנחנו נהפוך לאפריקאים הראשונים שמצליחים. היבשת תהיה גאה בנו"

וינסנט אניימה, שוער נבחרת ניגריה. GettyImages
"אנחנו הולכים לעשות התקדמות גדולה". אניימה/GettyImages

אחרי עונה נפלאה בליגה הצרפתית, וינסנט אניימה מקווה למשוך את המומנטום לתוך המונדיאל. השוער הניגרי שנבחר ל"שחקן האפריקאי של העונה בליגה הצרפתית", יעמוד בשער של הנשרים שיפגשו בבית ו' את ארגנטינה, איראן ובוסניה והוא מלא אופטימיות.

"אני חושב שאנחנו הולכים לעשות התקדמות גדולה", אמר שוערה בן ה-31 של ליל, "אנחנו ממוקדים בגביע העולמי ורוצים ביבשת אפריקה תהיה גאה בנו. גאנה כמעט הגיעה לחצי הגמר לפני ארבע שנים, אנחנו נעשה תוצאה טובה יותר ונהפוך לנבחרת האפריקאית הראשונה שמגיעה לשם".

שתי הנבחרות שתסיימנה במקומות 1 ו-2 בבית ו', תפגשנה את אלו שתסיימנה במקומות 1 ו-2 בבית ה', שם משחקת בין היתר צרפת. כלומר, אניימה עשוי לפגוש כמה יריבים מוכרים מהליגה בה הוא מככב. "אם נשחק נגד צרפת זה יהיה מעניין, אבל גם אם נפגוש את שוויץ זה יהיה מעניין. מה שחשוב זה להעפיל".

אניימה שמר העונה 21 פעמים על רשת נקייה בליגה הצרפתית ובנוסף, עם 89 משחקים בינלאומיים הוא מרוחק חמישה משחקים בלבד משיאו של ג'וזף יובו. "הסטטיסטיקות לא מעניינות אותי. אני מתעניין רק באיך אני יכול לעזור לקבוצה שלי. גם לא איכפת לי משיא ההופעות בנבחרת ניגריה, כזה אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully