וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קלינסמן מסביר לשחקנים את הניפוי של דונובן

הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים: רשת ESPN מלווה את נבחרת ארה"ב לקראת המונדיאל והציגה את השיחה בין המאמן לסגל לאחר הצעד המפתיע. בנו של קלינסמן צחק על דונובן, יורגן זעם

יורגן קלינסמן, מאמן נבחרת ארצות הברית, לקח החלטה לא פשוטה והודיע לשחקן הכי גדול של נבחרתו בכל הזמנים, לנדון דונובן, כי הוא לא יהיה בסגל הנבחרת שתטוס למונדיאל בברזיל. רשת ESPN, שקיבלה גישה מיוחדת ויוצאת דופן אל ההכנות של נבחרת הכוכבים והפסים לקראת המונדיאל, מציגה את המסע שעוברים קלינסמן ושחקניו בסדרה בשם Inside: U.S Soccer's March to Brazil". הפרק השלישי בסדרה ישודר בלילה שבין חמישי לשישי ובינתיים שחררה ESPN פרומו שעוסק, רובו ככולו, בשיחה של קלינסי עם שחקניו לאחר הניפוי של דונובן (ושל שישה שחקנים נוספים). הצצה מרתקת אל חדר הלבשה.

אגב, הלילה כבר הספיקה להתעורר שערורייה חדשה בארצות הברית. בנו של קלינסמן ושוער נבחרת ארצות הברית עד גיל 18, ג'ונתן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "חחח, דונובן, חחח, אפילו לא שמתי לב לזה עד שהטלפון גילה לי, חחח" והוסיף סמל של פרצוף בוכה.

הציוץ נמחק במהרה, אבל אבא יורגן זעם: "אני מאוד מאוכזב מג'ונתן. קראתי לו והוא הבין מיד איזו טעות הוא עשה. הוא והחברים מבית הספר כתבו שטויות בטוויטר ולא היו מודעים לכך שאנשים באמת עוקבים אחריהם. הוא מעריץ גדול של לנדון מלפני שנים רבות. יש לו אפילו חולצה שלו בחדר. ג'ונתן הרגיש נורא, כי הוא הבין את הטעות שעשה. בתור אבא, העמדתי אותו במקומו והוא חייב ללנדון התנצלות גדולה מאוד. זה היה מאוד לא מכובד ואני חושב שהוא קיבל שיעור מאלף בכוחן של הרשתות החברתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully