וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה לקלינסמן? דונובן שבר את שיא השערים ב-MLS

הקשר-חלוץ הוותיק שנופה במפתיע מנבחרת ארה"ב, הספיק לחזור ללוס אנג'לס גלאקסי. צמד נגד פילדלפיה הקפיץ את המאזן שלו ל-136 שערי ליגה בכל הזמנים

שחקני לוס אנג'לס גלאקסי, לנדון דונובן, ראול מנדיולה. GettyImages
שם את הניפוי מאחור. דונובן/GettyImages

כמה ימים אחרי שנופה מסגל נבחרת ארה"ב למונדיאל בהחלטה שעוררה לא מעט הדים, לנדון דונובן כבר חזר לפעילות במדי לוס אנג'לס גלאקסי. ועוד איך חזר. הקשר-חלוץ כבש הלילה צמד ב-1:4 של קבוצתו על פילדלפיה יוניין ושבר את שיא כל הזמנים בליגה. דונובן הבקיע את הראשון שלו בדקה ה-49 ובאותו זמן השתווה לג'ף קנינגהאם בראש טבלת כובשי ה-MLS בכל הזמנים. תשע דקות לסיום הוא השלים צמד וחגג 136 שערי ליגה. הוא גם מחזיק בשיא הכיבושים בפלייאוף: 22 שערים.

דונובן בן ה-32 נחשב על ידי רבים לגדול כדורגלני ארה"ב בכל הזמנים. לאורך הקריירה הוא זכה בשלל תארים קבוצתיים ואישיים, צבר 156 הופעות בנבחרת הפסים והכוכבים וכבש במהלכן 57 שערים. למרות הגעתם ל-MLS של כוכבים כמו דייויד בקהאם, תיירי הנרי ואחרים, הוא משמש כסמל הגדול ביותר של הליגה והבסיס האיתן שלה. ראשי ה-MLS אף אמרו בעבר שהם לא יהיו מוכנים לשחרר אותו לאירופה ליותר מתקופות השאלה קצרות, בגלל החשיבות העצומה שלו עבורה.

כל אלו לא עשו רושם מיוחד על מאמן נבחרת ארה"ב יורגן קלינסמן, שהחליט להזמין את הקשר-חלוץ הוותיק לסגל הרחב לקראת המונדיאל, רק כדי לנפות אותו בהמשך. דונובן שחלם על הופעה רביעית בגביע העולמי, חזר מאוכזב הביתה והעביר ביקורת על ההחלטה של המאמן. הניפוי שלו גרר לא מעט כותרות וטורים בתקשורת הספורט האמריקאית, שבדרך כלל מגלה אדישות כלפי כדורגל. אפילו ברשת CNN דיווחו על ההחלטה של קלינסמן ועל התגובות אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully