וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדיאל 2014: שלושער ללוקאקו ב-1:5 של בלגיה

החלוץ כיכב במשחק הידידות מול לוקסמבורג, ינוזאי ערך בכורה. ניצחונות לרוסיה וקמרון, וובו כבש במספרת ונפצע, תיקו לאיראן

רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה. AP
הפציץ מול לוקסמבורג. רומלו לוקאקו/AP

17 ימים נותרו לפתיחת המונדיאל, והערב (שני) נערכים כמה משחקי הכנה של נבחרות אשר תשתתפנה בטורניר המרגש בברזיל.

רומלו לוקאקו סיפק הצגה אישית לקהל בקריסטל ארינה בגנק, כשהבקיע שלושער והוביל את נבחרת בלגיה לניצחון 1:5 במשחק ההכנה מול לוקסמבורג. חלוצה של אברטון כבש כבר בדקה השלישית אחרי חטיפת כדור ובישול של אקסל ויטסל. אורליאן יואכים השווה במפתיע בדקה ה-13 כשמצא את הרשת של סמי בוסוט (הופעת בכורה), אבל בחלוף עוד 10 דקות היה זה לוקאקו שנהנה מטעות בהגנה ונעזר גם בשוער אנתוני מוריס כדי להבקיע בבעיטה חלשה.

השער היפה של המשחק הגיע בדקה ה-54, אז לוקאקו עבר באלגנטיות שני שחקנים ובעט בשמאל לפינה הקרובה. החלוץ בן ה-21 הפך לראשון שכובש שלושער במדי נבחרת בלגיה מאז בוב פטרס ב-2001 (בניצחון 1:10 על סן מרינו). עדנאן ינוזאי הכישרוני נכנס אחרי ההפסקה להופעת הבכורה שלו, וגם דיבוק אוריגי קיבל דקות ראשונות כשהחליף בדקה ה-60 את לוקאקו. מחליף נוסף, נאסר צ'אדלי, הבקיע את הרביעי בדקה ה-71 וקווין דה ברוין חתם עם פנדל בדקת הסיום.

עדנאן ינוזאי שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
הופעה ראשונה במדים האדומים של בלגיה. עדנאן ינוזאי/רויטרס

נבחרת רוסיה, שחוזרת לגביע העולמי אחרי היעדרות של 12 שנה, הציגה יכולת די בינונית בסנט פטרסבורג, אך גברה 0:1 על סלובקיה בניסוי הכלים הראשון שלה. פאביו קאפלו עלה עם ההרכב הרגיל שלו, פרט לקפטן הפצוע רומן שירוקוב שאת מקומו תפס אלן דזגוייב. פאבל מוגילבץ ומקסים קנאוניקוב ערכו בכורה כמחליפים, והאחרון בישל את שער הניצחון לאלכסנדר קרז'אקוב שנגח פנימה בדקה ה-82. רוסיה תפגוש ביום שבת את נורבגיה ובשישי הבא תשחק מול מרוקו.

קמרון, שתפגוש בבית א' במונדיאל את מקסיקו, קרואטיה והמארחת בברזיל, ניצחה 0:2 את מקדוניה, במשחק נוסף שנערך על אדמת אוסטריה. פייר וובו הבקיע את הראשון במספרת מקרוב בדקה ה-52, אך נפצע בכתפו ושלוש דקות לאחר מכן פינה את מקומו לטובת מוחמדו אידריסו, חלוץ הרכש הטרי של מכבי חיפה. בקמרון היו מודאגים ממצבו של וובו, וכעת הוא בספק למונדיאל. אריק-מקסים צ'ופו מוטינג השלים בדקה ה-84. בסארט עבדורחימי, קשרה של הפועל תל אביב, ערך הופעת בכורה במדי מקדוניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלכסנדר קרז'אקוב שחקן נבחרת רוסיה (משמאל) מול קורנל סלאטה שחקן נבחרת סלובקיה. רויטרס
הכריע לקראת הסיום. אלכסנדר קרז'אקוב לפני קורנל סלאטה/רויטרס

נבחרת איראן, שתשחק בבית ו' במונדיאל עם ניגריה, ארגנטינה ובוסניה, סיימה ב-0:0 שני ברציפות מול נבחרת אירופית. בראשון שעבר לא הצליחו שחקניו של קרלוס קיירוש לכבוש מול בלארוס, והערב חזרו על התוצאה המאופסת גם מול מונטנגרו, במשחק הידידות שנערך בהארטברג, אוסטריה.

מוקדם יותר היום סיימה אוסטרליה ב-1:1 את משחקה מול דרום אפריקה.

אשקן דז'אגה שחקן נבחרת איראן לפני מרקו ושוביץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. רויטרס
איראן שוב ללא שערים. אשקן דז'אגה לפני מרקו ושוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully