וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מקסיקו תגיע רחוק במונדיאל"

28.5.2014 / 8:26

מאמן נבחרת ישראל במסע"ת לקראת המשחק הלילה (4:30) בניון: "הפייבוריטיות לזכייה: ברזיל, ספרד, גרמניה וארגנטינה"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מחמאות ליריבה. גוטמן/קובי אליהו
יוסי בניון צפוי לשבור הלילה את שיא ההופעות במדי הנבחרת: "זה מאוד מיוחד להגיע לכאן ולקבל הזדמנות לשחק באצטדיון האצטקה. אם נשיג תוצאה טובה זה יהיה מושלם עבורי"

נבחרת ישראל נחתה אמש (שלישי) במקסיקו סיטי לקראת המשחק שייערך הלילה (20:30 שעון מקסיקו, 4:30, בין רביעי לחמישי לפי שעון ישראל) מול נבחרת מקסיקו, שתערוך הכנה אחרונה לקראת המונדיאל. הנבחרת קיימה את האימון המסכם שלה באצטדיון האצטקה ולקראת המשחק ייערך גם אימון במגרש אימונים הקרוב למלון. הנבחרת כבר ערכה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, בה דיברו המאמן אלי גוטמן והקשר יוסי בניון.

"כבוד גדול לשחק באיצטדיון האצטקה, בהחלט משהו שגורם לצמרמורת", פתח אלי גוטמן את מסיבת העיתונאים. "המטרות של נבחרת ישראל ושל מקסיקו שונות. מקסיקו מתכוננת למונדיאל ואני מאמין שאם הם תפתח טוב את שלב הבתים היא תוכל להגיע רחוק, אפילו רחוק מאוד. אנחנו מתחילים בהכנות לקראת מוקדמות יורו 2016 בחודש ספטמבר ומשחק מול מקסיקו הוא אתגר אמיתי. אני מקווה שהקהל הרב שיגיע למשחק יהנה משתי הנבחרות".

"יש משמעות לגובה, ולכן הגענו למקסיקו פחות מ-48 שעות לפני המשחק מכיוון שפיזיולוגית זה הדבר המומלץ", המשיך המאמן. "אנחנו גאים בנבחרת שלנו ורוצים להגיע ליורו. אני מאחל למקסיקו הצלחה במשחקים בברזיל". גוטמן נשאל על היכרותו עם הנבחרת המקומית ואמר: "הם משחקים 3-5-2, כדורגל מאוד התקפי, שלא פשוט להתמודד מולו. מבחינתי, בפן המנטאלי הם חזקים מאוד".

יוסי בניון צפוי לשבור הלילה את שיא ההופעות במדי הנבחרת. על כך הוא אמר: "זה מאוד מיוחד להגיע לכאן ולקבל הזדמנות לשחק באצטדיון האצטקה. אני מקווה שתהיה לי הזדמנות לקבוע שיא הופעות. אם נשיג תוצאה טובה זה יהיה מושלם עבורי". בניון המשיך: "בשבילנו המשחק הזה אינו חגיגה כמו עבור העם המקסיקני, אלא יותר הזדמנות להשיג תוצאה טובה ולעבוד קשה על מנת להשיג ביטחון להמשך הדרך. מקסיקו נבחרת חזקה והמשחקים הראשונים שלה במונדיאל יהיו קריטיים עבורה לצבירת ביטחון. מבחינתי הנבחרות הפייבוריטיות לזכייה הן: ברזיל, ספרד, גרמניה וארגנטינה".

כזכור, הנבחרת ויתרה על האימון האחרון שלה לפני ההמראה למקסיקו בשל תנאי מזג אוויר קשים ביוסטון. מבחינת ההרכב, גוטמן תרגל לאורך כל השבוע אותה רביעיית הגנה שתשחק לפני אריאל הרוש: יובל שפונגין, טל בן חיים, רמי גרשון ועומרי בן הרוש. בקישור ישחקו שרן ייני ובירם כיאל, כשבן שהר וליאור רפאלוב תורגלו באגפים וערן זהבי מתחת לעומר דמארי. רפאלוב תורגל לסירוגין עם נאתכו ולכן ייתכן שינוי של הרגע האחרון.

הרכב משוער: אריאל הרוש; יובל שפונגין, טל בן חיים, רמי גרשון, עומרי בן הרוש; שרן ייני, בירם כיאל, ליאור רפאלוב (ביברס נאתכו), בן שהר, ערן זהבי; עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully