וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטעות המחשידה של אוסטין אג'ידה בנבחרת ניגריה

אחרי הדיווחים על ניסיון להטות משחק ידידות מול סקוטלנד, סיפק השוער שער עצמי (פסול) הזוי. מאמנו: "אנחנו לא מהמרים"

שוער נבחרת ניגריה אוסטין אג'ידה מול נבחרת סקוטלנד. GettyImages
רגע המחלוקת. אג'ידה יוצא מהשער והודף את הכדור לשערו הוא/GettyImages

ביום שלישי פורסם בתקשורת האנגלית כי התאחדות הכדורגל הסקוטית חוששת מניסיון להטות את משחק הידידות של הנבחרת מול ניגריה. אמש (רביעי) המשחק שוחק בקרייבן קוטג', אצטדיונה הביתי של פולהאם, והחשדות צצו ועלו מחדש. מרביתן מגיעות בשל שער עצמי שספג שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה - שער עצמי שלא אושר, חשוב לציין, בשל עבירה על השוער. זה קרה במחצית הראשונה, כשאג'ידה עלה לכדור גובה, ניסה לתפוס אותו, ובמקום זאת פחות או יותר זרק אותו לשערו הוא. כך זה נראה:

בדיווחים ברשתות הבריטיות מוקדם יותר השבוע נטען כי סוכני הימורים אסייתים ניסו להטות את המשחק, מה שגרם לאוהדי נבחרת ניגריה להביע מחאה לפני המשחק ובמהלכו:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהד נבחרת ניגריה. GettyImages
אוהד נבחרת ניגריה/GettyImages

סטפן קשי, מאמן נבחרת ניגריה, דחה את ההאשמות על מכירה של המשחק: "זה מגוחך, אנחנו לא מבינים מאיפה צצו השמועות". קשי, שנבחרתו תשחק במונדיאל בבית אחד עם ארגנטינה, בוסניה ואיראן הוסיף: "אנחנו לא מהמרים, אנחנו שחקני כדורגל. זו הפעם הראשונה שאני שומע על מכירת משחקים. אין לזה שום קשר אלינו ואל משחקי ההכנה שלנו".

השנה, אגב, הושעו ארבע קבוצות ניגריות לאחר שחלקו ביניהן לא פחות ממאה שערים בארבעה משחקים. המשחק עצמו הסתיים ב-2:2, והנה התקציר המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully