וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ספרד לא הרשימה, קאמבק גדול לצ'ילה, דז'קו חגג

אלופת העולם ניצחה 0:2 את בוליביה, אלכסיס סאנצ'ס בישל את כל השערים ב-2:3 של צ'ילה על מצרים. צמד לחלוץ סיטי ב-1:2 של בוסניה על חוף השנהב, 0:1 לאורוגוואי על צפון אירלנד

אנדרס אינייסטה נבחרת ספרד חוגג שער. GettyImages
על מי מנוחות. אינייסטה חוגג/GettyImages

12 ימים בלבד נותרו עד לשריקת הפתיחה של מונדיאל 2014 בברזיל ומשחקי ההכנה ממשיכים להתקיים במלוא המרץ, בכל פינה על הגלובוס. כבר אתמול (שישי) החל ערב המשחקים הארוך עם ניצחונה של אנגליה על פרו ומספר תוצאות מסקרנות נוספות והאקשן נמשך עמוק אל תוך הלילה שלנו.

אלופת העולם ואירופה, נבחרת ספרד, צלחה בשלום את המבחן הראשון שלה, עם ניצחון 0:2 על בוליביה החלשה. המשחק נערך ברמון סאנצ'ס פיחואן והלה רוחה שמרו על הנתון הנהדר שלהם: אפס הפסדים ב-24 משחקי נבחרת באצטדיון בסביליה.

עוד לפני המשחק זכה סרחיו ראמוס, מגן אלופת אירופה הטרייה ריאל מדריד, לטקס הוקרה מהעיר בה נולד וגדל. ראמוס, כמו גם שאר שחקני ריאל ואתלטיקו, ששיחקו רק לפני שבוע בגמר ליגת האלופות, לא שותפו במשחק הזה וזכו למנוחה. זה אפשר לאנדר איטורספה (שפתח בהרכב) ולג'רארד דאולופאו (שעלה כמחליף) לערוך בכורה במדי הנבחרת.

המחצית הראשונה הייתה חלשה ומאופסת, אולם עם פתיחת המחצית השנייה שלח ויסנטה דל בוסקה למגרש את אנדרס אינייסטה במקום חואן מאטה וכוכב ברצלונה הביא לשינוי ניכר. בדקה ה-51 חאבי מרטינס סחט פנדל מהבלם הבוליביאני לואיס גוטיירס ופרננדו טורס קבע 0:1. שש דקות לסיום, אינייסטה קיבל כדור מסרחיו בוסקטס, הוביל אותו קדימה ושלח בעיטה חכמה ומסובבת מ-25 מטרים לקורה ופנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

אלכסיס סאנצ'ס נבחרת צ'ילה. AP
סאנצ'ס סחב את צ'ילה כל הדרך לקאמבק/AP

* בוסניה וחוף השנהב, שתיים שישחקו במונדיאל הקרוב, נפגשו בסנט לואיס והאירופאים ניצחו 1:2 במשחק בו שני חלוצי על כבשו את השערים. בדקה ה-17, טעות בהגנה של הפילים אפשרה לאדין וישצ'ה להסתער על הכדור. שוער חוף השנהב הציל, אבל אדין דז'קו שלח את הריבאונד לרשת מול שער חשוף. בדקה ה-53, מיראלם פיאניץ' מצא את דז'קו וחלוץ מנצ'סטר סיטי שלח בעיטה יפהפייה מהאוויר, מחוץ לרחבה, לפינה ופנימה. דקה בתוך תוספת הזמן, דידייה דרוגבה השיג שער כבוד עם פצצה בכדור חופשי לרשת העליונה של אסמיר בגוביץ'. שער 64 לדרוגבה בהופעתו ה-100 במדי הנבחרת.

* צ'ילה עשתה היסטוריה קטנה, כאשר בפעם השנייה בלבד בתולדותיה היא חזרה מפיגור שני שערים לניצחון. זה קרה במשחק הביתי בסנטיאגו מול מצרים, אותו הצ'ילאנים ניצחו 2:3 דרמטי. המצרים פתחו בסערה. בדקה ה-12 מוחמד סלאח נשלח לעומק על ידי חברו לשעבר בבאזל, מוחמד אלנני וכבש את הראשון. ארבע דקות חלפו וחאלד קמר הקפיץ באלגנטיות מעל קלאודיו בראבו כדי לקבוע 0:2 מפתיע ומהיר. צ'ילה לא ויתרה ובניצחונו של אלכסיס סאנצ'ס, ביצעה מהפך גדול. בדקה ה-26 סאנצ'ס מצא את מרסלו דיאס, עוד שחקן של באזל וזה כבש בסיבוב יפה עם בעיטה קשה. השוויון הגיע בדקה ה-60, כאשר סאנצ'ס שלח לעומק את אדוארדו ורגאס והחלוץ של ולנסיה כבש. 12 דקות לסיום הושלם המהפך, בדיוק באותה צורה. סאנצ'ס, עם בישול שלישי במשחק, סידר עוד כדור עומק מבריק לורגאס וזה מצא את הרשת בפעם ה-11 ב-14 משחקיו האחרונים בנבחרת.

* אחרונה חביבה היא אורוגוואי, שאומנם לא הרשימה במיוחד, אבל ניצחה 0:1 במונטבידאו את צפון אירלנד. המשחק הוכרע בדקה ה-62, כאשר מהלך קבוצתי נאה של הסלסטה הסתיים עם כדור רוחב של אדינסון קבאני לכריסטיאן סטואני, שהגיח מאחור ודחק לרשת.

לאתר המונדיאל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully