וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות במשחקי ההכנה למונדיאל: מונטוליבו, מונטס וקסטיו נפצעו

מכת פציעות במשחקי ההכנה למונדיאל: מונטוליבו הורד באלונקה ב-0:0 של איטליה מול אירלנד ויחמיץ את הטורניר, מונטס שבר את רגלו ב-1:3 של מקסיקו מול אקוודור שאיבדה את קסטיו, אקמינקו מגאנה נפצע גם הוא בהפסד 1:0 להולנד. מה יהיה?

ריקרדו מונטליבו שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
נראה מדאיג. מונטוליבו נאנק מכאבים על הדשא/רויטרס

המונדיאל בברזיל נמצא כבר ממש מעבר לפינה, הנבחרות שמשתתפות בו מעלות הילוך בהכנות שלהן ומקיימות משחקי ידידות ברחבי העולם, אך לצערן, לצד השערים מגיעות גם לא מעט פציעות. הערב (שבת) לא פחות מארבע פציעות חמורות, וארבעה שחקנים שככל הנראה לא יגיעו לטורניר שיחל עוד 12 ימים. אחד השחקנים האלו הוא ריקרדו מונטוליבו האיטלקי, שספג פציעה קשה בדקה ה-8, בעוד נבחרתו סיימה ב-0:0 עם אירלנד.

הולנד הצליחה לנצח בקושי 0:1 את נבחרת גאנה שאיבדה את אקמינקו בדקה ה-90, ומקסיקו גברה על אקוודור 1:3 במשחק בו נפצעו מונטס וקסטיו בתיקול קשה מאוד ושניהם יחמיצו את המונדיאל. רוסיה, הנבחרת של קאפלו שעלתה לקמפיין מהבית של ישראל, פתחה את הערב עם 1:1 מול נורבגיה באוסלו, קרואטיה החזקה נהנתה מצמד של איבן פריסיץ' כדי לנצח 1:2 את מאלי. במהלך הלילה, קולומביה הסתפקה ב-2:2 מול סנגל, לה כבש מוסא קונאטה.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים עם רובין ואן פרסי. רויטרס
לא הרשימו, אך ניצחו. ואן ופרסי והולנד/רויטרס

הולנד - גאנה 0:1

ההולנדים הכו כבש אחרי חמש דקות, כשמהלך נפלא של רובן וסניידר הסתיים אצל האחרון, שמצא את רובין ואן פרסי וזה לא התקשה לכבוש מקרוב. הלחץ של האוראנג' נמשך ובדקה ה-12 היה רובן קרוב לכבוש את השני, אך רשם החמצה נוראית משמונה מטרים כששלח את הכדור מעל למשקוף. עד לסיום ניסתה הולנד להכפיל את יתרונה ללא הצלחה, ובדקה ה-90 חטפה גאנה את המכה הכואבת שלה, כשג'רי אקמינקו הורד באלונקה לאחר שספג פציעה קשה, וגם הוא יהיה בספק למונדיאל.

איטליה - אירלנד 0:0

החדשות הרעות של האיטלקים הגיעו כבר אחרי שמונה דקות, אז נכנס אלכס פירס בקרסולו של ריקרדו מונטוליבו, וזה שכב דקות ארוכות על הדשא, לפני שפונה ממנו על אלונקה. האוהדים שהגיעו לקרייבן קוטג' בלונדון התאכזבו כששתי הקבוצות התקשו מאוד להגיע למצבים קורצים, אך אחד כזה נפל לחקו של מרקיסיו בדקה ה-66. קסאנו סידר מצב נפלא לקשר שבעט מעמדה נוחה היישר אל גופו של פורד שהצליח להדוף. אירלנד הריחה דם ולא היתה רחוקה מלמצוא את שער הניצחון, אך המצב הקורץ של קוקס בדקה ה-90 לא צלח, ושתי הקבוצות נפרדו ללא הכרעה.

מקסיקו - אקוודור 1:3

המשחק היה רדום מעט עד לדקה ה-33, אז הגיע השער הנפלא של לואיס מונטס. שחקנה של מקסיקו ירה טיל אדיר מ-20 מטרים ששייט כל הדרך אל הרשת, והעלה את נבחרתו ליתרון. לצערו של מונטס, הוא לא הספיק לחגוג זמן רב, כששלוש דקות מאוחר יותר הוא נפגע מתיקול חזק במיוחד עם קסטיו, ככל הנראה שבר את רגלו וייאלץ לצפות במונדיאל מביתו. גם קסטייו לא התאושש, והשניים ירדו מהמגרש באלונקה ולא יגיעו לטורניר. מקסיקו המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-69 הגיע השער השני שלה, וגם הוא היה נפלא. מרקו פביאן השתלט על הכדור וירה טיל מרהיב מ-25 מטרים שחלף מעל לשוער ונחת ברשת. המקסיקנים חגגו את השלישי בדקה ה-76 כשטעות בהגנת אקוואדור הובילה לבעיטה של ג'יו, זו ננעצה בקורה, חזרה ופגעה בראשו של השוער באנגוארה והלכה פנימה. אקוואדור הצליחה רק לצמק מבעיטה חופשית של גאוגואה שפגעה במגן מקסיקו והלכה פנימה בדקה ה-80.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת מקסיקו לואיס מונטס מול שחקן נבחרת אקוואדור סגונדו קאסטיז'ו. AP
גם שניהם אמורים להחמיץ את המונדיאל. מונטס וקסטייו/AP

נורבגיה - רוסיה 1:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים במשחקי ההכנה שלה, הנבחרת של קאפלו נעצרה באוסלו במשחק שבו היא לא הציגה יכולת מרשימה ואיבדה יתרון מוקדם. הנורבגים, שחטפו בראש 4:0 מצרפת רק לפני ארבעה ימים, ראו את אולג שאטוב כובש לרוסים כבר אחרי שלוש דקות. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-77 שבה אנדראס קונראדסן קיבל הרמה מצד שמאל והמשיך בנגיחה לפינה הרחוקה. לרוסיה מצפה משחק הכנה נוסף מול מרוקו בעוד כשבוע, לפני שתפתח את הופעותיה במונדיאל עם משחק מול דרום קוריאה.

קרואטיה - מאלי 1:2

הנבחרת של ניקו קובאץ' קיימה את משחק ההכנה הלפני אחרון שלה לקראת המונדיאל עם מפגש קל מול יריבה נחותה וכצפוי לא התקשתה בדרך לניצחון קליל. איבן פריסיץ', שחקנה של וולפסבורג היה כוכב המשחק הזה עם צמד אישי. פריסיץ' נהנה מבישול של איבן ראקיטיץ' כבר אחרי רבע שעה ובדקה ה-63 ניצל מסירה של איביצ'ה אוליץ' כדי לקבוע את תוצאת הסיום. קרואטיה תארח את אוסטרליה בשבת הבאה למשחק הכנה אחרון לפני שתפתח את המונדיאל עם משחק "קצת" יותר קשה מול ברזיל המארחת.

קולומביה - סנגל 2:2

הקפטרוס, בלי רדאמל פלקאו (בינתיים לפחות), פגשו את סנגל בבואנוס איירס ואחרי מחצית ראשונה טובה, ספגו שני שערים מהירים בתחילת המחצית השנייה והסתפקו בשוויון. אם פלקאו לא יחלים, קולומביה ומאמנה היהודי חוסה פקרמן יכולים בהחלט לסמוך על קרלוס באקה. החלוץ האדיר של סביליה הוריד כדור קרן עם הראש בדקה ה-12 לטאו גוטיירס, שכבש מקרוב. דקה להפסקה, באקה כבש בעצמו אחרי בעיטה חזקה לרשת העליונה מבישול של ויקטור איברבו. אלא שאחרי סדרת חילופים בהפסקה, קולומביה נחלשה. בדקה ה-47 מוסא קונאטה מיודענו ניצל הירדמות בהגנה ובעט כדור שהשוער מונדראגון היה חייב לעצור, אבל חדר פנימה. חמש דקות לאחר מכן, שייח נ'דויה קבע את תוצאת הסיום עם פצצה מחוץ לרחבה, היישר לחיבורים.

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. Darko Bandic, AP
למזלם, הם סיימו עם ניצחון וללא פציעות. קרואטיה/AP, Darko Bandic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully