וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדיאל: גרמניה וקמרון נפרדו ב-2:2

המנשאפט הציגו יכולת פושרת בניסוי כלים אחרון לפני ההמראה לברזיל. מולר (66) ושורלה (71) הפכו יתרון של אטו (62), צ'ופו מוטינג השווה (79). נוייר ולאהם נעדרו

שורלה והחברים יקוו להשתפר/AP

רק לפני כמה ימים דאגו מרקו רויס ושאר חבריו בנבחרת גרמניה להנמיך ציפיות, וכנראה שהם ידעו למה. המאנשאפט סיימו הערב (ראשון) ב-2:2 מאכזב מול נבחרת קמרון, ו-11 יום לפני תחילת הופעותיה בגביע העולמי, נראה שליוגי לב יש לא מעט בעיות לפתור. האצטדיון במנשגלדבאך התמלא מפה לפה על ידי גרמנים נלהבים שבאו לראות את הנבחרת הלאומית בניסוי כלים אחרון לפני ההמראה לברזיל, אך ראו יכולת חלשה, בעיקר בהגנה. הגרמנים תולים כעת תקוות רבות במנואל נוייר ופיליפ לאהם, שנעדרו מהמשחק בשל פציעות ואמורים לחזור בדיוק בזמן לקראת משחק הפתיחה. איתם, מקווה יוגי לב, ההגנה תתייצב וההתקפה, שדווקא נראתה לא רע בכלל הערב, תוכל לבלוט יותר.

המשחק נפתח דווקא בשליטה גרמנית. מסוט אוזיל רשם החמצה גדולה כבר בדקה הראשונה, ובדקה ה-11 מריו גצה בעט כדור עוצמתי לקורה. אך מאזן הכוחות השתנה בהמשך המחצית הראשונה, ואותה מגמה נשמרה גם בפתיחת המחצית השנייה, אז קמרון עלתה ליתרון. סמואל אטו ניצל ערבוביה בהגנה הגרמנית והכניע מקרוב את ויידנפלר, שלא הצליח למלא את מקומו של נוייר בהצלחה בין הקורות. גרמניה הגיבה מהר וכבשה שער כעבור ארבע דקות מנגיחה של תומאס מולר, שאיזן. המחליפים של יוגי לב - לוקאס פודולסקי ואנדרה שורלה - היו אחראיים למהפך, כשהראשון בישל והשני השלים פנימה כדי להעלות את הגרמנים ל-1:2. קמרון, שהראתה כדורגל טוב והתקפי במשך דקות רבות, הצליחה להשוות עד לסיום עם מבצע יחיד מצוין של אריק-מקסים צ'ופו מוטינג. קמרון כובשת לראשונה בהיסטוריה מול הגרמנים ולראשונה לא מפסידה להם. שאפו.

תומאס מולר, נבחרת גרמניה, כובש מול קמרון. AP
גם השער הזה לא הספיק לגרמניה. מולר כובש/AP
מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. AP
סיבה לדאגה. יוגי לב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully