וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "במונדיאל נראה את כוחו של מסוט אוזיל"

מאמן נבחרת גרמניה התייחס לחולשה של קשר ארסנל מול קמרון ולדאגה מהיכולת הכללית: "לא היינו טובים במשחק המסירות"

סמואל אטו, נבחרת קמרון, כובש מול גרמניה. AP
לא מעט מסקנות לשני הצדדים/AP

כחודש אחרי ה-0:0 מול פולין, נבחרת גרמניה נפרדה אמש (ראשון) ב-2:2 עם נבחרת קמרון במסגרת משחקי ההכנה שלה למונדיאל, וביום שישי היא תפגוש את ארמניה החלשה למבחן האחרון בהחלט לפני הגביע העולמי, בו תצא לדרך ישירות בקרב הענק מול פורטוגל בעוד שבועיים. יואכים לב שוב הציג כמה הפתעות בהרכב שלו, שחסר את מנואל נוייר ופיליפ לאהם, ושערים של תומאס מולר ואנדרה שורלה מנעו מהמנשאפט מבוכה לעיני הקהל המקומי במנשגלדבאך.

לב, שיכריז היום על הסגל הסופי בן 23 השחקנים לפני היציאה לברזיל, אמר בסיום: "זו הייתה יריבה טובה, מבחן טוב מול שחקנים חזקים ופיזיים. היה ניתן לראות שהייתה חסרה לנו רעננות, אבל זה נורמלי אחרי מחנה אימונים של עשרה ימים. בנוסף ראינו עוד דברים שצריכים להשתפר, זה ברור".

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
כל העיניים מופנות אליו. מסוט אוזיל/GettyImages

"לא היינו טובים במשחק המסירות שלנו, וזה הכניס אותנו שוב ושוב לצרות", הרחיב לב על הבעיות שגילה אצל נבחרתו. "הגענו לכמה מצבים, אבל לקינו בסיומת מול השער. כעת אנחנו צריכים למצוא את היעילות שחסרה לנו לפעמים, כי כרגע אנחנו זקוקים ליותר מדי מצבים כדי לכבוש שערים". כשנשאל על יכולתו המאכזבת של מסוט אוזיל, שרשם החמצה גדולה בדקת הפתיחה והוחלף בדקה ה-63, אמר לב: "זה לא היה היום הכי טוב שלו. הוא זקוק לשבועיים נוספים של הכנה, ואז נראה את כוחו של מסוט אוזיל במונדיאל".

פולקר פינקה, מאמנה הגרמני של קמרון, היה מרוצה מהיכולת של נבחרתו, וסיפר ששמונה או תשעה משחקני ההרכב שבחר יפתחו בוודאות גם במשחק הראשון במונדיאל מול מקסיקו. "יש עדיין דברים לשפר", הוא אמר. "אבל התוצאה הזו טובה מאוד לביטחון שלנו". לגבי סמואל אטו, ששיחק 89 דקות וכבש את שער היתרון לקמרונים, אמר פינקה: "אני שמח שאטו הצליח לשחק כל כך הרבה".

עוד באותו נושא

גרמניה וקמרון נפרדו ב-2:2 מהנה במנשגלדבאך

לכתבה המלאה
שורלה והחברים יקוו להשתפר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully