וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: רדאמל פלקאו יחמיץ את המונדיאל

החלוץ הפצוע הושאר מחוץ לסגל 23 השחקנים שיגיעו לברזיל, לאחר שהתברר סופית שלא יהיה כשיר. גם לואיס מוריאל לא נכנס לרשימה של פקרמן

שחקן נבחרת קולומביה, רדאמל פלקאו. GettyImages
את זה לא נראה בברזיל. פלקאו/GettyImages

החדשות מהן אוהדי נבחרת קולומביה (ולמען האמת, מרבית חובבי הכדורגל בתבל) כל כך חששו הגיעו הבוקר (שלישי) רדמאל פלקאו, שאמור היה להיות אחד הכוכבים הגדולים ביותר במונדיאל הקרוב, לא ייקח חלק בגביע העולמי. כזכור, חלוץ מונאקו קרע את הרצועה הצולבת בינואר 2014, ובעוד שהתאושש מוקדם מהצפוי ונכלל בסגל המורחב של חוסה פקרמן, ברשימת 23 הסופיים שפרסם המאמן הבוקר פלקאו לא נמצא. גם לואיס מוריאל ולואיס פראה נופו.

שלושת המנופים התייצבו למסיבת העיתונאים יחד עם המאמן פקרמן, שבישר על ההחלטה והודה: "היה לנו יום קשה, היום הכי עצוב שלי כמאמן נבחרת קולומביה". פלקאו ישב לצדו, היה על סף דמעות והוסיף: "מאוד רציתי לצאת עם הנבחרת לברזיל, אבל עכשיו אצפה מהצד ואעודד את החברים שלי. אני מקווה שיצליחו. עבדתי קשה ככל שיכולתי מאז הניתוח. אני מודה לכולם שנתנו לי את הצ'אנס עד הרגע האחרון".

בהיעדרו של "אל טיגרה", יבנו בקולומביה בעיקר על שערים של ג'קסון מרטינס ואדריאן ראמוס, בתקווה לצלוח את בית ג'. קולומביה תפתח את משחקיה ב-14 ביוני מול יוון, ב-19 ביוני תפגוש את חוף השנהב ותחתום ב-24 ביוני נגד יפן.

הסגל המלא

שוערים: דויד אוספינה (ניס), פאריד מונדראגון (דפורטיבו קאלי), קמילו ורגאס (סנטה פה).

הגנה: מריו יפס (אטאלנטה), כריסטיאן ספאטה (מילאן), קרלוס ואלדס (סן לורנסו), , אדר בלאנטה (ריבר פלייט), סנטיאגו אריאס (פ.ס.וו), חואן קמילו סוניגה (נאפולי), פאבלו ארמרו (ווסטהאם).

קישור: קרלוס סאנצ'ס (אלצ'ה), פרדי גוארין (אינטר), אבל אגילאר (טולוז), אלדו ראמירס (מורליה), חואן קינטרו (פורטו), אלכסנדר מחיה (נסיונאל), חאמס רודריגס (מונאקו), חואן קואדרדו (פיורנטינה).

התקפה: ויקטור איברבו (קליארי), טאופילו גוטיירס (ריבר פלייט), קרלוס באקה (סביליה), אדריאן ראמוס (הרטה ברלין), ג'קסון מרטינס (פורטו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully