וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל הסופי של ארגנטינה: המבוגר ביותר במונדיאל

אלחנדרו סאבלה ביצע ניפוי אחרון והותיר בסגל את מרטין דמיצ'ליס ואנסו פרס. ממוצע הגילאים של האלביסלסטה: 28 ו-336 יום, המבוגר ביותר שלהם אי פעם

מרטין דמיצ'ליס, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
חוזר לסגל של האלביסלטה. דמיצ'ליס/GettyImages

נותרו עוד תשעה ימים בדיוק לבעיטת הפתיחה של הגביע העולמי, וכעת הגיע תורה של ארגנטינה, אחת הנבחרות היותר מדוברות ומסקרנות בטורניר, להודיע על הסגל הסופי עימו תגיע לברזיל. מאמן האלביסלסטה, אלחנדרו סאבלה, החליט להשאיר בסגל את בלם מנצ'סטר סיטי מרטין דמיצ'ליס, שירשום קאמבק לאחר היעדרות בת שנתיים. קשר ניואל'ס אולד בויז אבר באנגה, שסבל משורה של פציעות העונה, נותר מחוץ לסגל. לעומתו, הקשר אנסו פרס כן צלח את הניפוי הסופי. לצידו ניתן למצוא כמובן את כל השמות המוכרים והטובים של ארגנטינה, לרבות ליאונל מסי, סרחיו אגוארו, גונסאלו היגואין, אנחל די מריה ועוד.

ארגנטינה תשלח לברזיל את הסגל המבוגר ביותר במונדיאל כולו, עם גיל ממוצע של 28 שנה ו-336 יום. נוסף על כך, תהיה זו הנבחרת המבוגרת ביותר של ארגנטינה במונדיאל אי פעם ואם היא תגשים את השאיפות שלה ותניף את התואר, היא תהיה הזוכה המבוגרת ביותר לאורך ההיסטוריה.

בנבחרת ניתן למצוא שלושה שחקנים שיערכו הופעה שלישית בגביע העולמי: ליאונל מסי, חאבייר מסצ'ראנו ומקסי רודריגס. רק שחקן אחד, העונה לשם דייגו מראדונה, רשם יותר הופעות מהם בבמה הגדולה של הכדורגל העולמי.

אלחנדרו סאבלה, מאמן נבחרת ארגנטינה. AP
הסגל המבוגר ביותר אי פעם. סאבלה/AP

הסגל המלא

שוערים: סרחיו רומרו (סמפדוריה), מריאנו אנדוחאר (קטאניה), אגוסטין אוריון (בוקה ג'וניורס)

הגנה: פבלו סבאלטה (מנצ'סטר סיטי), פדריקו פרננדס (נאפולי), אסקיאל גאראי (בנפיקה), מרקוס רוחו (ספורטינג ליסבון), הוגו קמפניארו (אינטר), מרטין דמיצ'ליס (מנצ'סטר סיטי), חוסה מריה בסאנטה (מונטריי)

קישור: חאבייר מסצ'ראנו (ברצלונה), פרננדו גאגו (בוקה ג'וניורס), לוקאס ביגליה (לאציו), ריקרדו אלבארס (אינטר), אגוסטו פרננדס (סלטה ויגו), אנחל די מריה (ריאל מדריד), מקסי רודריגס (ניואל'ס), אנסו פרס (בנפיקה)

התקפה: ליאונל מסי (ברצלונה), גונסאלו היגואין (נאפולי), סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), רודריגו פלאסיו (אינטר), אסקיאל לאבצי (פריס סן ז'רמן)

האס האמיתי של ארגנטינה

אנחל די מריה יהיה חשוב יותר ממסי?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully