וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדיאל: בוסניה ניצחה את מקסיקו 0:1

חאירוביץ' כבש בדקה ה-41 והמאמן סושיץ' התלהב: "נראה לעולם שלא עלינו למונדיאל בטעות". צ'יצ'ריטו: "טוב שזה לא קרה בטורניר עצמו". יוון וניגריה נפרדו ב-0:0

איזט חאירוביץ', שחקן נבחרת בוסניה. GettyImages
בוטסניה נראית טוב. חאירוביץ' חוגג בשיקגו/GettyImages

בוסניה השיגה הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון מעודד מאוד, 0:1 על מקסיקו בסולג'ר פילד בשיקגו. איזט חאירוביץ' מגלאטסראיי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-41 במה שלמעשה הפך לשער הניצחון. כ-60 אלף צופים, מרביתם אוהדים של נבחרת מקסיקו, הגיעו לצפות בהתמודדות.

זה היה משחק ההכנה המשמעותי האחרון של הבלקנים לקראת המונדיאל הראשון שלהם אי פעם. בעוד ארבעה ימים הנבחרת של סאפט סושיץ' תפגוש את קבוצת הנוער של סנטוס ושבע לאחר מכן תשחק נגד ארגנטינה במחזור הראשון בבית ה'. בהמשך הבוסנים ישחקו גם נגד ניגריה ואיראן.

"אנחנו בהחלט רוצים להראות לעולם שלא הגענו למונדיאל בטעות", אמר המאמן סושיץ' אחרי שריקת הסיום, "יש לנו שחקנים מצוינים, כמו לרוב הנבחרות שמשתתפות בטורניר. השאיפה שלנו היא לעלות לשמינית הגמר".

מקסיקו המאוכזבת ניסתה וניסתה, אבל נתקלה ביכולת נהדרת של שוער בוסניה, אסמיר בגוביץ'. זה היה ההפסד הראשון של "אל טרי" אחרי שמונה משחקים וחאבייר הרננדס סיכם: "בגוביץ' עצר כמה בעיטות מאוד מסוכנות. זה חלק מהכדורגל ולמזלנו המשחק הזה לא היה חלק מהמונדיאל עצמו".

במשחק הכנה נוסף, יוון וניגריה נפדרו ב-0:0 בפנסילבניה. היוונים צריכם להיות מודאגים מהיכולת ההתקפית שלהם: בשלושת משחקי ההכנה האחרונים הם לא הצליחו למצוא את הרשת. לניגריה זו הייתה תוצאת תיקו שלישית ברציפות אחרי 2:2 נגד סקוטלנד לפני כמה ימים ו-0:0 מול מקסיקו במרץ.

אסמיר בגוביץ', שוער נבחרת בוסניה. GettyImages
היה אחד מהמצטיינים. בגוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully