וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: איטליה הובכה מול לוקסמבורג, ניצחון להולנד

האזורי פישלו במשחק ההכנה האחרון שלהם עם 1:1 מביש בוורונה. מרקיזיו כבש (9) אבל שאנו השווה (85). אריאן רובן כבש (32) ובישל ללנס (76) ב-0:2 של האורנג' על ווילס, ואן פרסי נפצע

בעיטה שלו הובילה לשער של רובן. ואן פרסי/רויטרס

בעוד תשעה ימים תפתח הולנד את הופעותיה במונדיאל בברזיל עם מפגש מהפנט מול אלופת העולם ספרד בשחזור של גמר המונדיאל מלפני ארבע שנים. הערב, הנבחרת של ואן חאל ערכה את ניסוי הכלים האחרון שלה וניצחה 0:2 את ווילס באמסטרדם ארינה. גארת' בייל וארון ראמזי שני הכוכבים הגדולים של הוולשים נותרו מחוץ לסגל והאורנג' ניצלו זאת עם משחק הגנה יעיל ושני מבצעים של אריאן רובן. כוכב באיירן מינכן כבש את הראשון בדקה ה-32 אחרי שהשתלט על כדור חוזר מבעיטה של ואן פרסי ובישל את השני ללנס המחליף בדקה ה-76.

ירמיין לאנס שחקן נבחרת הולנד חוגג. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
קינח עם השני. ירמיין לנס/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

ההולנדים סיפקו לאוהדים שלהם סיבה לחגוג לפני היציאה לברזיל, אבל בהחלט יכולים להיות מודאגים מהפציעה של רובין ואן פרסי, כוכב מנצ'סטר יונייטד שהתלונן על כאבים במפשעה והוחלף בהפסקה. בהולנד יקוו שהפציעה של ואן פרסי לא חמורה ויאבחנו מחר את מצבו. נבחרת נוספת שצריכה להיות מודאגת, והפעם לא בשל פציעה היא איטליה שפישלה בגדול במשחק ההכנה האחרון שלה לפני המונדיאל עם 1:1 מביש בוורונה מול לוקסמבורג החלשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מהלך המשחק

דקה 9: מצב ראשון להולנדים. אריאן רובן קיבל כדור ברחבה והמשיך בלי לעצור לשער, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 30: רובן המשיך להיות האיש המסוכן של האורנג' והפעם שחקן באיירן ניסה להפתיע עם מהלך אישי אופייני כשחתך מימין לשמאל אבל הכדור שלו נבלם לקרן.

דקה 32: גול! אחרי שתי החמצות אריאן רובן שבר את הקרח והעלה את ההולנדים ליתרון. רובין ואן פרסי קיבל כדור מצד שמאל ובעט חזק, שוער ווילס הדף אבל רובן בעט את הריבאונד פנימה. 0:1 להולנד.

דקה 40: מצב נהדר להולנד. דריל ינמאט פרץ בצד ימין ושלח כדור רוחב לואן פרסי שבעט בנגיעה כדור מסובב שחמק החוצה.

דקה 46: דאגה בהולנד. רובין ואן פרסי התלונן על כאבים במפשעה והוחלף בהפסקה על ידי ירמיין לנס.

דקה 76: גול! הולנד מכפילה את היתרון שלה. ווילס איבדה כדור במרכז המגרש, אריאן רובן דהר באגף ימין ומסר כדור רוחב ללנס המחליף שמול שער חשוף בעט פנימה. 0:2 להולנד.

קלאודיו מרקיזיו שחקן נבחרת איטליה חוגג. רויטרס
השער שלו לא הספיק בסופו של דבר. מרקיזיו/רויטרס

איטליה - לוקסמבורג 1:1

הנבחרת של פראנדלי לא הרשימה עד כה במשחקי ההכנה שלה למונדיאל. אחרי ארבעה משחקים נטולי ניצחון, האזורי אירחו בוורונה נבחרת קקיונית בתקווה להגיע לברזיל עם ניצחון משכנע, אבל התבזתה עם תיקו עלוב מול נבחרת חלשה מאוד. אנדראה פירלו ומריו באלוטלי, שני הכוכבים של האזורי שלא שיחקו במשחק הקודם ב-0:0 מול אירלנד, פתחו הפעם בהרכב אך גם הם לא מנעו מלוקסמבורג לחגוג בסיום.

תשע דקות בלבד חלפו עד שאיטליה השיגה את השער הראשון שלה. קלאודיו מרקיזיו קשר יובנטוס שלח את באלוטלי באגף ימין ועשה כניסה לתוך הרחבה. חלוץ מילאן הרים כדור למרקיזיו שמקרוב נגח לרשת. איטליה לא הרשימה ונענשה עם שער שוויון מפתיע מאין כמוהו בדקה ה-85. כדור קרן מצד שמאל מצא את ראשו של מקסים שאנו המחליף שנגח לרשת וקבע 1:1 סנסציוני בוורונה.

* עוד נבחרת שתהיה במונדיאל, בבית ח', היא אלג'יריה, שהשיגה הערב 1:2 מרשים על רומניה במשחק ההכנה האחרון שלה. האלג'יראים רשמו ניצחון רביעי ברציפות ועשו זאת משערים של נביל בנטאלב (22) והילאל סודאני (66). אלכסנדרו צ'יפסיו איזן זמנית (28).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully