וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ואורוגוואי מתחממות, דרוגבה מתעורר

האלביסלסטה דרסו 0:3 את טרינידד וטובגו, הסלסטה רשמו 0:2 חלק על סלובניה, שער ובישול לכוכב חוף השנהב ב-1:2 על אל סלבדור. צ'ילה-צפון אירלנד 0:2

אחרי שאמש (רביעי) התחממו כמה מהנבחרות האירופאיות הבכירות לקראת המונדיאל, נערכו במהלך הלילה משחקיהן של שלוש מהנציגות הדרום אמריקאיות המסקרנות בטורניר. ארגנטינה עשתה את שלה עם 0:3 על טרינידד וטובגו, אורוגוואי ניצחה 0:2 את סלובניה, וצ'ילה גברה 0:2 על צפון אירלנד. במשחק נוסף הלילה חוף השנהב ניצחה 1:2 את אל סלבדור בטקסס.

אנגליה ואקוודור נפרדו ב-2:2 מרתק

איטליה הובכה בגדול, הולנד ניצחה ונבהלה

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
90 דקות וניצחון חלק. ליאונל מסי/AP

ארגנטינה - טרינידד וטובגו 0:3

שלושה חודשים אחרי התיקו המאופס בבוקרשט, האלביסלסטה קבעו לעצמם שני משחקי הכנה ביתיים למונדיאל והראשון מביניהם, שנערך לעיני הקהל שמילא את המונומנטל בבירה בואנוס איירס, עבר בהצלחה. יריבתם הבאה תהיה סלובניה, אותה יפגשו במוצאי שבת להכנה האחרונה לפני משחק הפתיחה במונדיאל מול בוסניה.

מהרגע הראשון ארגנטינה לחצה על השער של האורחים, אולם גם ליאונל מסי (שהשלים 90 דקות) וגם אסקיאל לאבצי רשמו שתי החמצות גדולות כל אחד. בדקה ה-40 הארגנטינאים כמעט נהנו משער עצמי של שלדון באטו, אבל ההרחקה שלו הלכה למשקוף. חמש דקות חלפו והמארחים רשמו את אחד מפספוסי העונה. מסי הקפיץ לאנחל די מריה, שעבר את השוער. במקום לכבוש מול שער ריק, קשר ריאל מדריד ניסה לפרגן למסי, אבל ראה את כדור הרוחב שלו מורחק לקרן ממש ברגע האחרון. דווקא מאותה קרן נפל השער הראשון במשחק, במהלך שחתם את המחצית הראשונה. די מריה הגביה ורודריגו פלאסיו הפעלתן נגח פנימה.

הארגנטינאים השתחררו לאחר השער הזה ועלו למחצית השנייה חדים יותר. בדקה ה-51 מסי, שהרבה לסחוט עבירות, הוכשל על סף הרחבה. הפרעוש בעט את הכדור החופשי לעמוד והריבאונד נחת היישר לרגל של חברו לברצלונה חאבייר מסצ'ראנו, שכבש בקלות את שערו הראשון מזה ארבע שנים ושלושה חודשים והשישי בלבד בקריירה המקצוענית. 13 דקות נוספות חלפו ופלאסיו נשלח לעומק, נתן לעצמו מסירה מצד אחד של השוער שיצא לעברו ורץ מהצד השני שלו. החלוץ הצליח בקושי רב לשמור על הכדור בתוך המגרש והספיק להוציא לאחור למחליף מקסי רודריגס, שהגיע בתנופה וכבש את השלישי.

נבחרת ארגנטינה בוואלה! מונדיאל

רודריגו פלאסיו שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
שער ובישול. רודריגו פלאסיו/AP

מסי אולי כבר התרגל לשלל גילויי ההערצה כלפיו, אבל הפעם הוא זכה למחווה שכזו דווקא מאחד משחקני היריבה. עתולה גוארה, קשרה של טרינידד וטובגו, הגדיל לעשות בטקס לחיצות הידיים לפני הפתיחה והשתחווה בפני מסי, וסחט ממנו חיוך נבוך.

אורוגוואי - סלובניה 0:2

עבור הסלסטה זה כבר היה משחק ההכנה האחרון לגביע העולמי, כשאחרי ה-0:1 על צפון אירלנד הם רשמו ניצחון חלק נוסף על יריבה אירופית במונטבידאו. בזמן שכל האומה מחזיקה אצבעות להחלמתו המהירה של לואיס סוארס, דאגו שני הכוכבים שחולקים איתו את החוד לסדר לאוסקר טבארס יתרון בדקה ה-37, כשדייגו פורלאן הרים כדור מדוד לאדינסון קבאני, שהשתחל בין שני בלמי סלובניה ונגח לרשת. כריסטיאן סטואני, חלוצה של אספניול שכבש את שער הניצחון על הצפון אירים בשבת, עלה מהספסל במחצית והתכבד לחתום את התוצאה בדקה ה-76.

עוד באותו נושא

סוארס רוצה לשנות את תדמית הילד הרע

לכתבה המלאה

צ'ילה - צפון אירלנד 0:2

פחות משבוע אחרי שהוביל את נבחרתו לחזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על מצרים על שלושה בישולים, אלכסיס סאנצ'ס רשם צמד בישולים נוסף ודאג לסדר לנבחרת של חורחה סמפאולי עוד ניצחון. הצ'יליאנים, שמתכוננים למשחק הפתיחה שלהם במונדיאל מול אוסטרליה, האריכו את רצף הניצחונות הביתיים שלהם לעשרה, אך אילצו את הקהל בולפראיסו לחכות בסבלנות עד הדקה ה-79. אז הגיע הזמן של אדוארדו ורגאס, שכבש צמד מול המצרים, לפרוץ את הסכר, לפני שמאוריסיו פינייה חתם את התוצאה כעבור שלוש דקות. ארתורו וידאל המתאושש מפציעה שותף כמחליף ונכנס בדקה ה-77.

שחקני נבחרת צ'ילה אלכסיס סאנצ'ס, ארתורו וידאל. AP
מה הם מכינים לנו במונדיאל? אלכסיס סאנצ'ס וארתורו וידאל/AP

חוף השנהב - אל סלבדור 1:2

בהפסד 2:1 לבוסניה עלו הפילים עם הרכב שהתבסס על מחליפים, ודידייה דרוגבה קם מהספסל רק בפיגור של שני שערים, אלא שהפעם סברי לאמושי החזיר להרכב את כוכביו, כולל ז'רביניו וסלומון קאלו, והתוצאות היו בהתאם. כבר בדקה השמינית בישל דרוגבה לז'רביניו את השער הראשון, ובדקה ה-42 היוצרות התהפכו, כז'רביניו מצא את דרוגבה שחגג שער משלו. חוף השנהב הורידה הילוך אחרי יציאתו של הקפטן בדהק ה-63, ובדקה ה-76 צימק המחליף ארתורו אלברס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully