וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "ברזיל נגד ארגנטינה - הגמר האידיאלי"

מאמן נבחרת ברזיל הפתיע: "סאבלה הוא חבר, מאחל לארגנטינה לנצח עד הגמר". על ברצלונה: "אצלנו ניימאר יכול לשחק חופשי"

רוצה קלאסיקו בגמר המונדיאל. לואיז פליפה סקולארי/AP

בדיוק שבוע לפני פתיחת המונדיאל, ובברזיל פשוט לא מסוגלים לחכות. הציפיות מהנבחרת המקומית בשמיים, והערב (חמישי) התייצב המאמן לואיז פליפה סקולארי אל מול המיקרופונים במסיבת העיתונאים וסיפק את הסחורה עם כמה ציטוטים מפתיעים, יום לפני משחק ההכנה האחרון נגד סרביה (שישי, 22:00, ספורט1 ו-HD).

"האנשים שמנתחים עבורנו את כל המידע על הנבחרות בגביע העולמי, הגיעו למסקנה שהגמר יהיה ברזיל נגד ארגנטינה", הצהיר סקולארי. "אלחנדרו סאבלה שיחק בגרמיו והוא חבר שלי. אני מאחל לכולנו שהגמר יהיה נגד ארגנטינה. זה יהיה הגמר האידיאלי. אני מקווה שארגנטינה תנצח את כל המשחקים שלה ותגיע לגמר, כי אז יהיה מפגש דרום אמריקאי מדהים עם שחקנים גדולים".

אלחנדרו סאבלה, מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
סקולארי רואה בו חבר. אלחנדרו סאבלה/רויטרס

על היעדרותו של הקשר אוסקר, אמר סקולארי: "הוא חגג את לידת בתו ולכן לא היה איתנו, אבל בעיקרון הוא שחקן הרכב. הרעיון הוא לפתוח איתו תמיד, אבל אם נצטרך להרכיב את וויליאן במקומו זו לא תהיה בעיה. יש לי ביטחון מלא בוויליאן. יש לו כישרון גדול וחבל שרק לאחרונה הוא הצטרף לסגל".

סקולארי החמיא לניימאר וגם שלח עקיצה לברצלונה: "נפלא שיש לנו אותו, לא רק בגלל האיכויות הנדירות שלו ככדורגלן, אלא גם כאדם שעוזר לקבוצה. ניימאר נוטה לכדרר ולרוב השחקנים אין את היכולת לעצור אותו, אז הם מבצעים עבירות קשות. אנחנו מבקשים מהשופטים להיות נוקשים יותר. אני לא אכריח את ניימאר לשנות את הסגנון שלו, כמו שקורה במקומות אחרים. כאן הוא חופשי".

על ההגנה: "המטרה שלי תמיד הייתה לבנות הגנה חזקה. בלי הגנה, אי אפשר לזכות בתארים. טיאגו סילבה הוא מנהיג ההגנה והמנהיג שלנו באופן כללי. כולם מסכימים לגבי היותו הקפטן, אין עליו עוררין. הדאגה העיקרית שלנו כרגע היא קרואטיה. זו נבחרת טובה וזה יהיה המשחק הראשון שלנו. אנחנו מוכנים אליו ב-95 אחוזים, אבל נצטרך להשתפר בכל הקשור למצבים נייחים".

לא יכול לחכות

צפו: פרסומת נהדרת למונדיאל בכיכובו של ניימאר

לכתבה המלאה
אוסקר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. AP
צריך לפתוח, אבל המחליף שלו בהיכון. אוסקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully