וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה בצרות: מרקו רויס יחמיץ את המונדיאל

הכוכב שנפצע בקרסול מול ארמניה וסובל מקרע חלקי הוחלף בשקודראן מוסטפי. לב: "כולנו ייעדנו לרויס תפקיד משמעותי"

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה יורד בגלל פציעה. AP
הרגע ממנו חששו בגרמניה. מרקו רויס יורד פצוע/AP

כוכב גדול נוסף מחמיץ את המונדיאל: אחרי שפרנק ריברי נפרד אתמול (שישי) מסגל נבחרת צרפת וגם הקפטן רומן שירוקוב הוצא מסגל נבחרת רוסיה בגלל פציעה, הדאגה עברה לגרמניה, שם מרקו רויס נפצע לפני סיום המחצית במשחק ההכנה מול ארמניה (1:6), פונה לבית החולים והבוקר התברר כי הוא לא יוכל להשתתף בטורניר בברזיל. מי שיחליף אותו הוא הבלם שקודראן מוסטפי ששיחק בעבר באברטון וכיום משחק בסמפדוריה.

שחקן העונה בבונדסליגה תוקל מאחור על סף סיום המחצית במיינץ, סובב את הקרסול ובבדיקה שנערכה לו התברר כי הוא סובל מקרע. רויס בן ה-25, שחקנה של דורטמונד, ירד בדמעות מכר הדשא ונלקח לבדיקות. מאמנו יואכים לב שעוד קיווה לבשורות טובות בהמשך, אמר מוקדם יותר: "הקרסול שלו נפוח. אנחנו רק יכולים לקוות שהוא יהיה בסדר למרות שזה לא נראה טוב". מי שהחליף את רויס באותו משחק הוא לוקאס פודולסקי שכבש שער והוסיף צמד בישולים.

גרמניה גם כך סובלת מבעיית פציעות, כשהקפטן פיליפ לאהם רק חזר והשוער מנואל נוייר עדיין בספק למשחק הפתיחה מול פורטוגל. גם סמי חדירה ובסטיאן שווינשטייגר לא כשירים במאת האחוזים, כשעוד לפני כן איבדה הנבחרת את אילקאי גונדואן והאחים לארס וסוון בנדר בגלל פציעות.

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. AP
סומך על החלק הקדמי. שלו. יואכים לב/AP

יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה, התייחס לפציעה של רויס, ואמר: "זה מצער מאוד עבורנו ועבורו. מרקו היה במצב מצוין. הוא היה מעולה במחנה האימונים ובמשחקי הידידות נגד קמרון וארמניה. הוא הראה שמחה אמיתית למשחק. כולנו ציפינו ממנו לשמש תפקיד משמעותי בטורניר הזה".

על המחליף של רויס אמר המאמן: "זה לא שהחלפתי שחקן בשחקן. יש לנו איכויות טובות מתחת לחלוץ, עם לוקאס פודולסקי, אנדרה שורלה, מריו גצה, תומאס מולר, מסוט אוזיל, יוליאן דרקסלר וטוני קרוס. יש לנו הרבה אפשרויות. זו גם הסיבה שהלכנו על משהו נוסף בהגנה. שקודראן שכנע אותנו במהלך מחנה האימון. הוא כשיר ואנחנו סומכים עליו. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להתבסס עליו ב-100 אחוז".

צרה לפני הטיסה

רויס נפצע במשחק ההכנה האחרון של גרמניה

לכתבה המלאה

עדכון ראשון: 6/6 23:06

לאתר וואלה! מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully