וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: אנגליה סיימה עם הונדורס ב-0:0

הנבחרת של הודג'סון המשיכה לאכזב כשסיימה בתיקו שני ברציפות, הפעם עם היריבה החלשה שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-66. המשחק הופסק לאחר 23 דקות בגלל סופת ברקים וחודש

לא ככה הם רצו להיראות, רגע לפני שהמונדיאל מתחיל. ג'רארד, ביינס ורוני/GettyImages

בדיוק שמונה ימים לפני שהיא פוגשת את נבחרת איטליה במשחק הראשון של השתיים במונדיאל 2014, ונראה שנבחרת אנגליה, או לפחות החלק ההתקפי שלה, רחוק מלהיות מוכן. החבורה של רוי הודג'סון שסיימה ב-2:2 מול אקוואדור במשחק ההכנה הקודם שוב סיימה בתיקו, הפעם 0:0 מאכזב במיוחד מול הונדורס הבינונית. האנגלים הצליחו לייצר מצבים, אך רצף החמצות של דניאל סטארידג' ואחרים מנע מהם לצאת עם הניצחון, ואם כך הם ישחקו במונדיאל, יהיה להם קשה מאוד להגיע לשמינית הגמר.

שתי הנבחרות החלו להתחמם ולסכן את השערים, אך כבר אחרי 23 דקות נשלחו השחקנים לחדרי ההלבשה, לאחר שהשופט הפסיק את ההתמודדות בגלל סופת רמים מעל שמי מיאמי. כ-40 דקות מאוחר יותר התחדש המשחק, אך אל המחצית הגיעו השתיים ללא שערים. הודג'סון נתן לרוני וג'רארד מנוחה במחצית השנייה, סטארידג' מצא את עצמו בשלושה מצבים קורצים במחצית השנייה אך לא השכיל להפוך אותם לשערים. הונדורס התקשתה לעמוד בקצב, ושחקניה שוב ושוב עצרו את האנגלים בעבירות מכוערות שהובילו לצהובים, עד שנותרו בעשרה שחקנים לאחר שבריאן בקלס ראה את הצהוב השני שלו בדקה ה-66. גם היתרון המספרי לא עזר לאנגלים שפשוט לא הצליחו למצוא את המסגרת, ונאלצו להסתפק בתיקו חלש במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully