וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אנחנו מאוחדים מתמיד בדרך לחלום"

כוכב ארגנטינה שבר בצורת והכריז: "בנינו אמון זה בזה, עכשיו הגיע רגע האמת". סאבלה: "קשה להישאר רגועים בזמן כזה"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. AP
רף הציפיות רק עולה. ליאונל מסי/AP

ערב עמוס של משחקי הכנה למונדיאל עבר עלינו אמש (שבת), ונדמה שהנבחרת המרוצה ביותר היא ארגנטינה, שסוף סוף ראתה את ליאונל מסי כובש. כוכב האלביסלסטה שבר בצורת של תשעה חודשים במדים הלאומיים כשהיה חתום על השער השני ב-0:2 על סלובניה בלה פלאטה, אחרי שריקרדו אלברס רשם את שער הבכורה שלו בנבחרת כבר בדקה ה-11.

מסי, שעלה כמחליף בצוותא עם סרחיו אגוארו בדקה ה-58, נהנה מבישול של חברו הטוב בדקה ה-76, והשלים עוד ניצחון חלק לנבחרתו אחרי ה-0:3 על טרינידד וטובגו. משחקה הראשון של ארגנטינה במונדיאל ייערך ב-16.6 מול בוסני, והנבחרת של אלחנדרו סאבלה מגיעה אליו אחרי שלא ספגה בחמשת משחקיה האחרונים.

אלחנדרו סאבלה מאמן נבחרת ארגנטינה. AP
"התחושה היא שילוב בין עצבים לציפייה". אלחנדרו סאבלה/AP

"קשה מאוד להישאר רגועים בנקודת הזמן הזו", אמר סאבלה בסיום. "באופן אישי לא יצא לי לשחק בגביע העולמי, הייתי שם רק כעוזרו של דניאל פסארלה ב-1998, אבל אני יכול להעריך שיותר מכל דבר אחד, השחקנים נרגשים. אין הרבה זמן עד פתיחת הטורניר, אז אני בטוח שהתחושה היא שילוב בין עצבים לציפייה".

לגבי התוצאות להן הוא מצפה מנבחרתו בשלב הבתים אמר המאמן: "אני לא יכול לחזות את העתיד, אבל יהיו לנו משחקים בהם נהיה חייבים לשחק היטב. נפגוש יריבות חזקות, גם מבחינה פיזית, בעיקר איראן וניגריה. בוסניה היא יריבה אירופאית, שמציגה איום גם מבחינה פיזית, אבל יש לה אלמנטים חזקים נוספים".

עוד באותו נושא

מסי חזר לכבוש, וייה חגג צמד, לוקאקו נפצע

לכתבה המלאה
ליאונל מסי כובש שער, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"רציתי לקום מהספסל". מסי כובש/רויטרס

מסי עצמו, שכבש את שערו ה-38 במדי הנבחרת בהופעתו ה-86, התייחס לעובדה שנותר באופן נדיר מחוץ להרכב כדי לשמור על רעננות: "רציתי לקום מהספסל ולהיכנס. רואים שכולנו נרגשים, ועכשיו מגיע רגע האמת. אנחנו מגיעים לברזיל עם הרבה התלהבות מהסגל שיש לנו, אבל אנחנו צריכים להתקדם צעד צעד".

"יש לנו נבחרת חזקה מאוד עם ביטחון וניסיון", המשיך מסי. "וזה מה שציפינו לראות כשאלחנדרו מונה למאמן. בנינו אמון אחד בשני, אנחנו מאוחדים יותר מתמיד בדרך לחלום ואנחנו משחקים היטב. הגביע העולמי הוא טורניר קשה מאוד, אבל ניאבק כדי לזכות בו".

הנה הוא כובש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully