וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה ריקה: "פעם היינו משחקים פתוח, היום ההגנה היא הכוח שלנו"

הנבחרת הצנועה ממרכז אמריקה בטוחה שהיא יכולה להפתיע את איטליה, אורוגוואי ואנגליה: "אנחנו טובים, יש לנו מהירות וטכניקה"

כריסטיאן גמבואה, נבחרת קוסטה ריקה. AP
"אנחנו מסתגרים ונותנים ליריבות לתקוף, ואז מנצלים את השטח במתפרצות". כריסטיאן גמבואה/AP

בית ד' במונדיאל הוכתר כ"בית המוות" כששובצו בו שלוש אלופות עולם לשעבר, איטליה, אורוגוואי ואנגליה, והיחס לנבחרת הרביעית , קוסטה ריקה, הוא כאל בשר התותחים היא הרביעית של הבית. במדינה ממרכז אמריקה בטוחים שהם יפתיעו את כולם במונדיאל בברזיל, ונשענים על הצלחתם במונדיאל 1990, אז העפילו לשמינית הגמר מבית שכלל את ברזיל, סקוטלנד ושבדיה.

בעשרת משחקי המוקדמות של קוסטה ריקה היא ספגה רק שבעה שערים ובנבחרת סבורים שההגנה החזקה שלה תסייע לה להפתיע את היריבות. "אנחנו מסוגלים להבקיע כי אנחנו מסתגרים ונותנים ליריבות לתקוף, ואז מנצלים את השטח במתפרצות", אמר מגן הנבחרת כריסטיאן גמבואה. "פעם היינו משחקים פתוח והיינו סופגים, היום ההגנה היא הכוח שלנו, הכדורגל של היום הוא לא פתוח כמו פעם, אנחנו יודעים להגן, אנחנו מתאמנים חזק ובזכות ההגנה הגענו לאן שהגענו".

"יש לנו שחקנים טובים בחלק הקדמי, מהירות וטכניקה, אנחנו נבחרת טובה מאוד", הוסיף עוזר המאמן פאולו וואנצ'ופה. זה יהיה המונדיאל הרביעי של קוסטה ריקה, ולמרות שהיא תופיע ללא חלוצה המצטיין אלברו סאבוריו, שנפצע ויחמיץ את הטורניר, היא מאמינה שביכולתה לעמוד כשווה בשווה עם היריבות. קוסטה ריקה תפתח את הופעותיה נגד אורוגוואי, בהמשך תשחק נגד איטליה ותסיים את שלב הבתים במשחק נגד אנגליה.

נבחרת קוסטה ריקה. GettyImages
מאמינים שיוכלו לשחזר את ההצלחה של מונדיאל 1990/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully