וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה - אנגליה: זו שרוצה שחזור, זו שחולמת על נקמה

האזורי העיפו את האנגלים בפנדלים ברבע גמר היורו האחרון וכעת, החבורה של רוי הודג'סון תנסה לעקוץ בחזרה (א', 1:00, ערוץ 2, ספורט 1 HD)

מחזור 1מחצית15/06/2014
אנגליה
    1:1
      איטליה

      טריוויה

      * זה יהיה המפגש ה-24 בין הנבחרות בכל הזמנים. המאזן: שמונה ניצחונות לאנגליה, תשעה לאיטליה, שבע תוצאות תיקו. יחס השערים: 27:30 לאנגלים.

      * המאזן ב-11 המשחקים האחרונים לעומת זאת: שישה ניצחונות איטלקים, שניים בלבד לאנגליה ושלוש תוצאות תיקו.

      * שימו לב לזה: אנגליה הפסידה רק שניים מ-16 משחקיה האחרונים בגביעי העולם. אלא ששניים מתוך שבע תוצאות התיקו שלה הסתיימו בהדחה בפנדלים.

      * המפגש האחרון בין הנבחרות היה במשחק ידידות באוגוסט 2012 והסתיים ב-1:2 לאנגליה. דניאלה דה רוסי כבש לאזורי, פיל ג'אגיילקה וג'רמיין דפו קבעו מהפך.

      * בטורנירים רשמיים הנבחרות נפגשו רק שלוש פעמים בעבר והאנגלים טרם צברו ניצחון.

      * ב-1980, איטליה ניצחה בבית ב' של אליפות אירופה 0:1. במונדיאל 1990 הביתי, האיטלקים זכו במקום השלישי עם 1:2 על אנגליה. ביורו האחרון, אחרי 0:0 בתום 120 דקות, איטליה עברה עם 2:4 בפנדלים.

      * אנגליה מעולם לא החמיצה פנדל בזמן החוקי של משחק בגביע העולם.

      * לפרנק למפארד יש הכי הרבה בעיטות לשער מבלי לכבוש במונדיאלים מאז 1966. הוא בעט 39 פעמים ולא כבש אף שער, חוץ מהכדור שעבר את הקו בחצי מטר מול גרמניה בשמינית הגמר של הטורניר הקודם...

      * גם ויין רוני עדיין מחפש את שערו הראשון במונדיאלים, אחרי 594 דקות בהן כבר שותף.

      * איטליה כבשה בכל אחד מ-14 משחקיה האחרונים במונדיאל, הרצף הכי ארוך נכון להיום. הפעם האחרונה בה האיטלקים לא כבשו הייתה בהפסד לצרפת בפנדלים ברבע הגמר של 1998, אז המשחק הסתיים ב-0:0.

      פרנק למפארד, נבחרת אנגליה. GettyImages
      אולי תתן כבר גול? למפארד/GettyImages

      מפתחות והכנות

      איטליה

      האזורי תמיד נעים בין סקנדל לפסטיבל. אל המונדיאל הקודם הם הגיעו כאלופים ועפו בצורה מביכה בשלב הבתים, אל היורו האחרון הם הגיעו בלי ציפיות וכמעט זכו, כך שקשה להעריך מה הנבחרת של צ'זארה פראנדלי יכולה לספק. מריו באלוטלי ככל הנראה יהיה החלוץ הבודד, אולם היכולת של צ'ירו אימובילה עשויה לגרום לפראנדלי לשנות את דעתו, או לפחות להשתמש בו במהלך המשחק. מעבר לכך, איטליה תיאלץ למצוא פתרון לעמדת המגן השמאלי, לאור פציעתו של מתיאה דה שיליו. אנדראה פירלו הישן והטוב ימשיך להיות המאסטר בקישור האיטלקי ויקווה שההגנה, שמורכבת ברובה מחבריו ליובנטוס, לא תפשל.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. AP
      צריך לתמרן. פראנדלי/AP

      אנגליה

      נבחרת שלושת האריות יודעת שכבר במשחקה הראשון בטורניר מצפה לה מבחן ענק מול סגנית אלופת אירופה, שאומנם מגיעה פצועה וחבולה משהו, אבל היא הרבה יותר מנוסה ורגועה מאנגליה, שתמיד נלחצת במפגשים גדולים. ברבע גמר היורו האחרון, בדרכה אל הגמר, איטליה העיפה את האנגלים, בפנדלים כמובן ועכשיו רוי הודג'סון ושחקניו חולמים על נקמה, אולם ייאלצו להתסדר ללא אלכס אוקסלייד צ'מברליין הפצוע וכנראה שגם בלי דני וולבק. ויין רוני צפוי להיות מתופקד בצד שמאל של ההתקפה, כאשר דניאל סטארידג' המצוין יוביל את החוד האנגלי. שתי הנבחרות חוששות אולי זו מזו, אבל לא פחות, מתנאי האקלים ותנאי המגרש במנאוס, שם ייערך המשחק. בימים האחרונים התקשורת האנגלית הבליטה צילומים מהאצטדיון, שהראו את הדשא לא מוכן ואת איש התחזוקה מרסס אותו בצבע ירוק, כדי שייראה טוב יותר. השאלה היא איך זה ישפיע על הנעת הכדור והמשחק כולו.

      שחקן נבחרת איטליה, אנדראה פירלו, מול שחקן נבחרת אנגליה, ווין רוני. ברני ארדוב
      פירלו מול רוני ביורו 2012/ברני ארדוב

      יעמוד למבחן

      ויין רוני - אנגליה

      זה חייב להיות המונדיאל של רוני. בניגוד לשנים עברו, אנגליה מגיעה הפעם עם מעט מאוד ציפיות ובממלכה בכלל לא בטוחים שאפשר לעבור את הבית הקשה אליו נקלעו. אם רוני, שלא חווה עונה מוצלחת במיוחד במנצ'סטר יונייטד, בלשון המעטה, יצליח להתעלות ולסחוב קדימה את חבורת הצעירים המעניינת שהתקבצה סביבו, אולי דווקא הפעם, בניגוד לכל התכניות, אנגליה תפתיע לטובה.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ארנה דה אמזוניה, מנאוס
      קהל: 46000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully