וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל הררה: "אנחנו יותר נרגשים מאי פעם"

מאמן מקסיקו חגג את הניצחון על קמרון: "אחוזי ההחזקה בכדור היו 30:70 לנו, הייתה רק נבחרת אחת על המגרש. אנחנו אנדרדוג נגד ברזיל, אבל נבוא לנצח"

מאמן נבחרת מקסיקו, מיגל הררה. רויטרס
שר בגשם. מיגל הררה/רויטרס

נבחרת מקסיקו פתחה את מונדיאל 2014 ברגל ימין, אחרי ניצחון 0:1 על קמרון במחזור הפתיחה של בית א'. "אל טרי" היו עדיפים לאורך מרב ית שלבי המשחק, קופחו כששני שערים חוקיים שלהם נפסלו, אבל אוריבה פראלטה עשה צדק עם שער ניצחון בדקה ה-61. מקסיקו תפגוש במחזור השני את ברזיל, בעוד קמרון תתמודד עם קרואטיה.

המספרים

* הניצחון שלה הערב, היה הראשון של מקסיקו על נבחרת אפריקאית במונדיאלים. בשלושת המשחקים הקודמים היא רשמה הפסד אחד ושתי תוצאות תיקו.

* מיגל הררה שניהל הערב את המשחק הרשמי השלישי שלו בלבד כמאמן מקסיקו, מחזיק במאזן מושלם: שלושה ניצחונות משלושה משחקים. השניים הקודמים היו על ניו זילנד בפלייאוף העלייה למונדיאל.

* זה היה המפגש השני בין שתי הנבחרות וגם בפעם הקודמת - משחק ידידות ב-1993 - מקסיקו ניצחה 0:1.

* מקסיקו יכולה להיות מעודדת אחרי המשחק הערב: היא מעולם לא הודחה בשלב בתים כלשהו (מונדיאל, קופה אמריקה, גביע הזהב, טורניר אולימפי) אחרי שניצחה את המשחק הראשון.

* קמרון רשמה את הפסדה החמישי ברציפות במונדיאלים - הרצף הכי גרוע אי פעם של נבחרת מאפריקה.

* אוריבה פראלטה כבש תשעה שערים בשבעת המשחקים הרשמיים האחרונים של מקסיקו.

* פראלטה גם הפך בגיל 30 ו-152 ימים, למקסיקני השני הכי מבוגר שכובש בבכורה שלו בגביע העולמי. השיאן הוא ריקרדו פלאס.

פתיחה מזהירה

מקסיקו ניצחה את קמרון 0:1

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים. GettyImages
9 שערים ב-7 המשחקים הרשמיים האחרונים. פראלטה/GettyImages

"אנחנו יותר נרגשים מאי פעם", אמר המאמן המנצח מיגל הררה, "שיחקנו טוב ולמרות שהייתה לנו בעיה בסיומת, כבשנו שער מצוין. הייתה היום רק נבחרת אחת על המגרש. אחוזי ההחזקה בכדור היו 30:70 לטובתנו. יכולנו לכבוש עוד שני שערים, בנוסף לשניים החוקיים שנפסלו לנו. השופט טעה, אבל זה אנושי. לו מותר לטעות, לנו אסור". ".

הררה נשאל על המשחק הבא של נבחרתו, נגד המארחת, והשיב: "המשחק נגד ברזיל יהיה שונה ממה שהיה היום. ננסה להתגונן היטב כפי שעשינו היום - להגיב היטב למתקפה שלהם. אנחנו האנדרדוג, אבל המטרה שלנו היא לבוא ולנצח".

רפא מארקס הוותיק, שמשחק במונדיאל הרביעי שלו, אמר בקצרה: "עשינו עבודה טובה והסתגלנו היטב למזג האוויר. אני נהנה; מנסה לעזור לחברים ולתרום מהניסיון שלי. חשוב לי לתת דוגמה לצעירים, להראות להם כמה מוטיבציה יש לי גם בגילי".

חאבייר הרננדס: "אנחנו יודעים שאנחנו נעים ממשחק למשחק, מנסים לקחת שלוש נקודות ושום נבחרת לא מרגישה קלה עבורנו, אבל גם אין שום נבחרת שהיא נראית כמשימה בלתי אפשרית לנצח. האמת היא שהגענו למשחק בלי לחץ, וזה לא משנה מה אנשים אחרים אומרים או חושבים. הגענו עם המוטיבציה של הגביע העולמי. הגענו עם הרצון לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים: לשחק כדורגל במפעל הכי חשוב".

מאמן קמרון, פולקר פינקה: "כולנו מאוד מאוכזבים. היו לנו קשיים ב-20 הדקות הראשונות, אבל אחרי זה היינו יותר מאורגנים. היינו עדיפים בתחילת המחצית השנייה, יחסי הכוחות היו שווים, אבל לא כבשנו וזה מה שעושה את ההבדל בכדורגל".

מאמן קמרון, פולקר פינקה. רויטרס
סיים מאוכזב. פינקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully